ادعای جدید سعودی‌ها در مورد پرسپولیس/ حمله النصری‌ها به AFC

باشگاه النصر عربستان مدعی شد مدارک و اسناد خود برای شکایت از پرسپولیس را در موعد مقرر ارسال کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فدراسیون جهانی فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که شکایت النصر عربستان در مورد پرسپولیس بی اساس است.

شکایت اولیه باشگاه النصر در مورد تخلف پرسپولیس رد شده است و سعودی‌ها تصمیم دارند این موضوع را در کمیته استیناف و دادگاه عالی ورزش ببرند. سعودی ها بر این باورند که کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به مستندات رای نداده است و امیدوارند که رای در مورد شکایت آن‌ها تغییر کند.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها مدعی اند این اتفاق هرگز نخواهد افتاد چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور این رای از فیفا استعلام گرفته و شکایت به استیناف و دادگاه عالی ورزش سودی برای سعودی‌ها نخواهد داشت.

شکایت ابتدایی سعودی‌ها در مورد جذب غیر قانونی بازیکنان توسط پرسپولیسی ها بود، اما ماهیت این شکایت در نیمه راه عوض شد و آن‌ها مدعی شدند پرسپولیس ایران با اراده قبلی تصمیم به ندادن پول برانکو داشته و این خلاف اخلاق است و قرارداد بازیکنان خود را در یک روز ثبت کرده است.

همچنین مدیران این تیم از رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هم تشکر ویژه ای داشته اند.

دادگاه عالی ورزش اگرچه هزینه زیادی روی دست تیم النصر می‌گذارد، اما رای در مورد پرسپولیس تغییر نخواهد کرد و نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.