عکس| مراسم سنگ زدن به «یوتیوب» در نمایشگاه تهاجم فرهنگی!

عکسی ویژه از نمایشگاه تهاجم فرهنگی با حضور سردار محمد رضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

9 نظر
  1. خوشحال

    آفرین… اگه به این مطلب سیاسی نگاه نشه خیلی خوب و جالب توجهه… واقعا تو دنیا فضاهای مجازی خیلی خونواده ها رو از بین برده

    1. اضافی ها نابود شن بهتره

      اصلا می دونی یوتوب چیه؟
      اینستاگرام با یوتوب خیلی فرق داره

  2. ناشناس

    درود بر شما

  3. سید علی

    وای از جهل شما،اتفاقا یوتیوب یک دانشگاهه،از دانشگاههای حضوری شما که محیطی برای روابط ناسالم بعضی از اساتید و دانشجویان هست که بهتره،لعنت به هرکی که بخواد اینترنت ایران رو.محدود کنه،که بخدا ظلمه

  4. مجتبی شاهبندری

    جناب / سرکار آقا یا خانم خوشحال ، اصلا می دانید یوتیوب چیست؟ اصلا قوانین سخت گیرانه شرکت معظم گوگل در خصوص ویدیوهای موجود و بارگذاری شده توسط کاربران از سرتاسر کره خاکی را می دانید؟ آیا می دانید ویدیو های با محتوای طراحی و ساخت موتور جت گرفته تا طراحی و ساخت بردهای مدار چاپی الکترونیکی،از دستور پخت غذا و شیرینی گرفته تا خیاطی ، از آموزش مکانیک خودرو تا شیوه ساخت پیچیده ترین ماشین آلات صنعتی ،از آموزش ریاضی و فیزیک گرفته تا زبان ملل گوناگون، به رایگان و با کیفیت بسیار بالا در این رسانه(شما بخوانید دانشگاه) در دسترس همگان قرار دارد؟ آیا می دانید حتی یک ویدیو با محتوای جنسی یا غیراخلاقی در این رسانه ،یافت نمی شود؟چگونه ممکن است حضور در چنین فضایی، به فساد اخلاقی یا سست شدن بنیان خانواده بینجامد؟میدانید اصلا یک ویدیو با محتوای تروریستی در بین آنهم ویدیو یافت نمی شود؟ شما را به هر چه می پرستید دیگر بس کنید این همه تحجر را،نکنید کاری که تمام مردم دنیا ، به چشم ملتی فاقد تمدن ما را بنگرند.فقط یک بار ، با ترازوی وجدان (که بعید است در سرشت بعضی ها اصلا وجود داشته باشد) محتوی ارایه شده در یوتیوب را نه با رسانه میلی(بخوانید صدا و سیما) که با محتوای ارایه شده در دانشگاه های ایران آنهم در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکترا،مقایسه کنید سپس بیاید ذیل اخباری از این دست،اظهار فضل نمایید.

    1. محسن

      احسنت…

    2. زهره

      آقای مجتبی شاهبندری کاش امثال شما در جامعه ی ما بیشتر بودند ولی افسوس….

  5. جاوید شاه

    اینا همش چرته داخل یوتیب هر چی محتوا من دیدم مال ایرانه اصلا اصل هدف یوتیوب رو ما نمی اونیم ببینیم

    1. ناشناس

      یوتیوب میتونه تشخیص بده که چه ویدیو یی برای شما بزاره اگه هی محتوای خارجی ببینی خارجی میاره اگر هم داخلی خوب دخلی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.