استفاده مجیدی از کشف تازه استقلال در خط دفاع!

پس از اخطاری که محمد دانشگر از وحید کاظمی داور دیدار استقلال و گل گهر دریافت کرد مدافع آبی‌پوشان دیدار فینال را از دست داد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد دانشگر مدافع تیم استقلال که پیش از رویارویی با گل‌گهر سیرجان یک کارت زرد در مسابقات جام حذفی دریافت کرده بود با گرفتن یک اخطار دیگر در دیدار نیمه‌نهایی مقابل حریف سیرجانی، دو اخطاره و از حضور در بازی فینال محروم شد.

این در حالی است که عارف غلامی دیگر بازیکن خط دفاعی استقلال در دیدار یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل پرسپولیس به دلیل پارگی رباط صلیبی تا مدت ها از همراهی تیم استقلال محروم شده است.

از طرفی احمد موسوی دیگر مدافع استقلال به تازگی دچار بیماری کرونا شده و مدتی است از تمرینات دور بوده است و قطعاً در این دیدار شرایط حضور را نخواهد داشت.

حالا و در نبود این ۳ مدافع محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن اصلی خط دفاع استقلال محسوب می شوند. از این رو استقلال در نبود این سه بازیکن قطعاً به سراغ متین کریم زاده ستاره تازه کشف شده این تیم در خط دفاعی خواهد رفت. بازیکنی که در دیدار با نساجی درخشید و از آن پس جایش را در ذهن کادر فنی باز کرد.  کریم زاده در دیدار با سپاهان هم یک نیمه درون میدان بود و استقلال پس از خروجش از زمین (در بین دو نیمه)، دو گل از سپاهان در نیمه دوم دریافت کرد.

به نقل از خبرورزشی، کریم‌زاده ۲۳ ساله و همشهری مهدی قائدی است و انگیزه های زیادی برای حضور در چنین دیداری دارد.

در همین ارتباط: زمان بازی فینال جام حذفی تغییر کرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.