بارسلونا در ژانویه دمبله را می‌فروشد

باشگاه بارسلونا برنامه‌ای برای حفظ مهاجم فرانسوی‌اش ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دنیای ورزش تورنتو، مدیران باشگاه بارسلونا در فکر واگذاری عثمان دمبله به باشگاهی دیگر هستند، از این رو در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو قصد دارند مهاجم فرانسوی خود را به فروش بگذارند.

در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر بحث علاقه‌مندی باشگاه منچستریونایتد به دمبله مطرح بود، اما از آنجایی که بارسلونا موفق نشد ممفیس دپای را از لیون به خدمت بگیرد، موضوع انتقال دمبله به جمع شیاطین سرخ هم منتفی شد.

بر اساس گزارش «اسپورت»، بارسلونا که پیش از این روی این مهاجم فرانسوی 80 میلیون یورو قیمت گذاشته بود، در پنجره زمستانی رقم درخواستی‌اش برای واگذاری این بازیکن را به 50 میلیون یورو کاهش خواهد داد.

منچستریونایتد در این تابستان به دنبال جذب قرضی عثمان دمبله بود، اما خود این بازیکن و البته مدیران باشگاه بارسلونا با آن موافقت نکردند و خواهان عقد قرارداد قطعی بودند.

این مهاجم 23 ساله که در سال 2017 پس از یک فصل حضور در بوروسیا دورتموند با قراردادی پنج ساله به ارزش 105 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به بارسا پیوست، تاکنون در 75 بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و 19 گل نیز به ثمر رسانده است.

دمبله که تا سال 2022 تحت قرارداد بارسلوناست، فصل گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی تنها در 9 بازی از رقابت‌های مختلف توانست این تیم را همراهی کند که حاصلش یک گل زده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.