تقدیر سخنگوی شورای تهران از کارگری که برای باز کردن راه آب وارد کانال شد

«علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش کارگری که برای باز کردن راه آب وارد کانال شد، به طور حضوری تقدیر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا،  «علی اعطا» در تقدیر از وی، اظهار داشت: کاری که شما انجام دادید از چند جنبه مهم و ارزشمند است؛ یکی اینکه شما با اینکه مسئولیت مستقیم اقدام نداشتید اما زمانی که احساس کردید زمان دارد از دست می رود و ممکن است موجب تصادف شود، در این شرایط کرونا و آلودگی، شخصاً اقدام کرده و این کار شما جای تقدیر دارد و نشان دهنده روحیه ایثار،   فداکاری و از خودگذشتگی شماست.

وی افزود: نکنه دیگر اینکه با پخش شدن فیلم تلاش شما، بسیاری از شهروندان رنجیده خاطر شدند که اولا چرا باید در فضای بیماری فردی به دلیل ریختن زباله از سوی آنها در خیابان، فردی متوجه خطر شود و همچنین این ابهام ایجاد شد که چرا تجهیزات و امکانات کافی در دسترس نبوده است.

اعطا گفت: این موضوع موجب شد تا کسانی که برای ریختن زباله در شهر تا کنون رعایت نمی کردند، با حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع رفتار کنند و شهرداری نیز در صدد ارایه توضیح برآید که امکانات و تجهیزات در اختیار پیمانکار بوده است اما جهت تسریع، جنابعالی اقدام فوری به صورت شخصی انجام دادید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت نظافت شهر را مسئولیتی دو طرف دانست و تاکید کرد: برغم اینکه مدیریت شهری نظافت شهر را بر عهده دارد و باید با جدیت دنبال کند، اما شهروندان نیز در این موضوع دارای مسئولیت هستند و در واقع این یک مسئولیت دو طرفه است.

وی گفت: هر زباله ای که بر روی زمین ریخته شود، مسئولیت مضاعفی را برای کارگران و پیمانکاران شهرداری ایجاد می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران برای وی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم در آینده فعالیت شما با تجهیزات کافی و در شرایط مطلوب انجام شود.

بر اساس این گزارش، «علی ایمانی» که خود را نماینده پیمانکار ناحیه ۹ شهرداری منطقه ۴ معرفی کرد نیز گفت: من انجام وظیفه کردم، در محدوده این کانال شاهد تردد زیاد شهروندان هستیم و اگر اقدام به موقع انجام نمی شد ممکن بود خطرات بسیاری برای خودروهای عبوری ایجاد شود.

وی گفت: همه تجهیزات را به همراه داریم اما از آنجایی که من کارگر پیمانکاری نیستم و ناظر هستم، به دلیل اشرافی که درمنطقه داشتم در یک لحظه تصمیم گرفتم بدون تجهیزات راه کانال را باز کنم.

در این جلسه «مجتبی یزدانی» معاون خدمات شهری شهرداری تهران، «محمد محمد دوست» شهردار منطقه چهار تهران، «فرخی» معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار  و نمایندگان تعدادی از رسانه ها حضور داشتند.

«علی ایمانی» نماینده پیمانکار ناحیه ۹ شهرداری منطقه ۴، صبح روز جمعه برای باز کردن کانال آب تقاطع بزرگراه زین الدین، خیابان احسانی این منطقه به زیر آب گرفتگی رفت و کانال آب را باز کرد.

انتشار فیلمی از تلاش وی برای باز کردن راه کانال آب، موجب شد تا «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با دعوت از وی، از تلاش او قدردانی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.