پایان بازی‌های المپیک با ثبت ۴۵۸ مورد مثبت کرونا

در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مجموع ۴۵۸ مورد تست مثبت کرونا به ثبت رسید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید که مسؤلان برگزاری این رقابت‌ها با چالشی جدی به نام ویروس کرونا مواجه بودند. آنها سعی کردند با وضع شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی این بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند که تا حدود زیادی هم موفق بودند اما با این حال مواردی از کرونای مثبت هم در طول این بازی‌ها به ثبت رسید.

مسؤلان برگزاری این بازی‌ها امروز (دوشنبه) اعلام کردند تست کرونای ۲۸ نفر دیگر مثبت شده است. به این ترتیب از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) که مسؤلان برگزاری این بازی‌ها شروع به اعلام آمار مربوط به کرونا کردند، در مجموع شمار افراد مبتلا که مرتبط با این بازی‌ها بودند به ۴۵۸ نفر رسید.

پرونده بازی‌های المپیک توکیو در حالی بسته شد که ژاپنی‌ها حالا خود را آماده برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ می‌کنند که از تاریخ ۲۴ آگوست (دوم شهریور) آغاز می‌شود و در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) هم به پایان می‌رسد. با توجه به ثبت تعداد قابل توجه موارد مثبت کرونایی حالا باید دید مسئولان مربوطه این بازی‌ها را همچون المپیک برگزار خواهند کرد یا خیر؛ این در حالی است که مردم ژاپن همچنان مخالف این موضوع هستند و حتی در حاشیه مراسم اختتامیه نیز بر موضع خود پافشاری کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.