سازمان بازرسی با انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران مخالفت کرد؟

سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر تهران بر در نظر گرفتن مقررات مربوط به مدرک تحصیل و سابقه مدیریتی در انتخاب شهردار تأکید کرد.

به گزارش تازه نیوز، ‏سازمان بازرسی کل کشور پس از رأی‌ اکثریت اعضای شورای شهر تهران به علیرضا زاکانی برای شهرداری، نامه‌ای به مهدی چمران، رییس شورا،‌ فرستاد و تاکید کرد باید مقررات مربوط به مدرک تحصیل و سابقه مدیریتی به دور از «فشارهای سیاسی و امور حزبی» برای انتخاب شهردار مدنظر قرار گیرد.

مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص این نامه گفت: محتوای نامه سازمان بازرسی کل کشور برای انتخاب شهرداران، کلی است و اشاره به انتخاب فرد خاصی ندارد. بر اساس اصل ۱۷۴ قانون اساسی وظیفه سازمان بازرسی کل کشور، نظارت بر حسن اجرای قانون است.

در این ارتباط: زیباکلام: انتخاب زاکانی به عنوان شهردار اصولگرایان میانه‌رو را هم مبهوت کرد +عکس

 

۱ نظر
  1. .

    پسته بی مغز چون لب وا کند …
    اخه سازمان بازرسی اینطوری که میگین داری خودتون رو زیر سوال می برین که! چه طور؟ به این صورت که با توجه به رویکرد و عملکرد آقای زاکانی در چند سال اخیر حول مبارزه با فساد و فاسدان دانه درشت و متصل به بدنه اصلی نظیر برادر رییس جمهور دسته خالی با کمترین جایگاه قدرت، آیا ایشان را برازنده جایگاه شهرداری نمی داند در حالی که مبارزه با فساد و فاسدان از وظیفه سازمان بازرسی به دور نیست تا حال چه کردند حول این محور؟! یا آقایان سازمان بازرسی که بعد از پذیرش ایشان نامه ارسال کردند از خودشان جایگاهشان یا عملکرد مجهول گذشته شان یا به خطر افتادن منافع آینده شان می ترسند؟! مگر زمان جنگ تحمیلی که اکثر فرمانده ها بر اساس تقوا و عملکرد میدانی عالی انتخاب می شدند نظیر شهید برونسی و شهید همت و باقری و باکری … و چه شگفتی ها که نمی آفریدند و چه اقدامات ارزنده ای نداشتند ، الان مشکل چیست؟! چه بسا اینکه آقای زاکانی حدود دوازده سال نماینده مجلس بودند و در قوه مقننه فعالیتهای جدی داشتند و دستی در آتش دارند مناظرات انتخاباتی ایشان و صحبت های با دلیل و منطق و مدرک از سواد بالای ایشان در زمینه های مختلف حکایت داشت پس مشکل از شماست نه زاکانی . زاکانی کسی است که برای مبارزه با فساد تا پای تهدید به خانواده اش ایستاد و با این چیزها پا پس نکشید ایشان فردی قاطع با سواد و متخصص و محقق هست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.