تارانتیتو: یک پنی هم به مادرم نمی‌دهم

کوئنتین تارانتینو بر سر قولی که در کودکی درباره مادرش داده پایبند است.

به گزارش تازه نیوز، ارزش دارایی تارانتینو 120 میلیون دلار است. او با فیلم‌هایی مانند «جکی براون»، «بیل را بکش»،«جانگوی رها از بند» توانست به شهرتی جهانی برسد.او در مصاحبه پادکستی جدیدی با برایان کاپلمن افشا کرد که هیچ وقت به مادرش کانی مکهیو یک پنی هم نداده، پس از آنکه مادرش در سن 12 سالگی به ایده فیلمنامه نویسی تارانتینو کنایه زده بود
تارانتینو روزی را به یاد می‌آورد که در سن ۱۲ سالگی به علت نوشتن فیلمنامه از سوی معلمان مدرسه توبیخ شده اما مادرش از او حمایت نکرده است.
تارانتینو می گوید:«مادرم همیشه از اینکه در مدرسه درس نخوان بودم با من مشکل داشت.مادرم درباره فیلمنامه نویسی من را سرزنش کرده بود. و گفته بود «در ضمن، این «حرفه نویسندگی» کوچکی که در پیش گرفته‌ای، این مزخرفات تمام شد.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «وقتی این حرف را با آن حالت کنایه‌آمیز به من زد، گفتم: «باشه، خانم، وقتی نویسنده موفقی شدم، هرگز حتی یک پنی از درآمد موفقیت هایم را نخواهی دید .نه خانه‌ای برایت می‌خرم. نه به تعطیلات می‌برمت و برایت کادیلاک می‌خرم. هیچ چیزی به تو نمی‌رسد. چون همچین حرفی را زده‌ای.»
تارانتینو کماکان بر سر حرفش هست.اما به مادرش بابت پرداخت مالیات کمک کرد
« وقتی کارش در سازمان «خدمات درآمد داخلی» گیر بود به او کمک کردم. اما خانه‌ای نخریده‌ام. نه خانه و نه کادیلاک.»

کاپلمن می پرسد آیا انتقاد مکهیو باعث شد تا تارانتینو فیلمسازی را جدی دنبال کند. تارانتینو پاسخ منفی می دهد.
وقتی با فرزندتان بحث می کنید حرف‌های شما پیامدهایی دارد. به یاد داشته باشید که وقتی در مورد آنچه برای فرزندتان باارزش است حرف می‌زنید لحن کنایه‌آمیز شما عواقبی خواهد داشت.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.