آخرین خبر از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا/ منچستریونایتد و آرسنال به دنبال هافبک بایرن

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مسی رسما پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کرد

سرانجام انتظار‌ها به پایان رسید و همان طور که پیش بینی می‌شد لیونل مسی به پاری سن ژرمن پیوست. قرارداد مسی ۲ ساله و با بند تمدید قرارداد به مدت ۱۲ ماه دیگر خواهد بود.

پاری سن ژرمن به دنبال کاماوینگا

بنا به گفته فوت مرکاتو خرید‌های تابستانی پاری سن ژرمن با جذب لیونل مسی به پایان نرسیده و این تیم تصمیم دارد ادواردو کاماوینگا بازیکن جوان تیم رن را نیز به خدمت بگیرد.

بازیکن ۱۸ ساله رن مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار دارد، اما پاری سن ژرمن معتقد است که پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن کفایت می‌کند.

منچستریونایتد و آرسنال به دنبال تولیسو

به نوشته نشریه بیلد آلمان دو تیم انگلیسی منچستر یونایتد و آرسنال در نظر دارند کلنین تولیسو هافبک بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند.

تیم‌های وستهام و من و یوونتوس هم پیشتر برای خرید این هافبک ملی پوش فرانسوی ابراز علاقه کرده بودند.

جدایی ناینگولان از اینتر میلان

باشگاه اینترمیلان ایتالیا تایید کرد که قرارداد راجا ناینگولان با توافق دوجانبه فسخ شده است.

رئال مادرید یوویچ را می‌فروشد

به گزارش نشریه مارکا باشگاه رئال‌مادرید اطمینان دارد که به زودی لوکا یوویچ بازیکن مورد نظر منچستریونایتد را به فروش خواهد رساند، اما سفیدپوشان مادریدی هنوز برای انتقال ماریانو دیاز بازیکن ۲۸ ساله خود مشکل دارند، زیرا این بازیکن تمایلی به دریافت پیشنهاد ندارد.

مذاکره آرسنال با رئال مادرید بر سر اودگارد

به نوشته رسانه‌های انگلیسی آرسنال برای جذب مارتین اودگارد بار دیگر مذاکره با رئال مادرید را از سرگرفته است.

این بازیکن نروژی فصل گذشته به صورت قرضی برای آرسنال بازی کرد و موفق شد نظر کادرفنی این تیم را جلب کند و حالا آرسنال به دنبال خرید قطعی او است.

وستهام در آستانه جذب میلینکوویچ

باشگاه وستهام انگلیس پس از آنکه نتوانست کورت زوما مدافع چلسی را به خدمت بگیرد حالا در آستانه جذب نیکولا میلینکوویچ مدافع تیم فیورنتینا است. قرارداد این بازیکن با فیورنتینا سال آینده به پایان می‌رسد و این تیم ایتالیایی مایل است میلینکوویچ را راهی وستهام کند.

اتلتیکو مادرید هم از مشتریان مسی بود

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه اتلتیکو مادرید هم خواهان جذب لیونل مسی بود. سیمئونه شخصاً با این بازیکن ۳۴ ساله صحبت کرده و او را متقاعد کرده بود که به این تیم بپیوندد.

مسی و خانواده‌اش به طور جدی این پیشنهاد را بررسی کردند، اما سرانجام تصمیم گرفتند او راهی پاری سن‌ژرمن شود.

واکنش الیورکان به جذب ریبری

الیور کان رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت این باشگاه تصمیمی به جذب دوباره فرانک ریبری ندارد.

روز گذشته خبر‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن‌مونیخ تصمیم دارد ریبری را در بار دیگر به خدمت بگیرد تا او ذخیره‌ای برای کینگزلی کومان باشد.

ریبری که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، سال ۲۰۱۹ راهی فیورنتینا شد و پس از ترک این باشگاه در ماه ژوئن با بایرن مونیخ تمرین می‌کرد.

من یونایتد مارسیال را نمی‌فروشد

به گزارش نشریه تلگراف باشگاه منچستر یونایتد با فروش آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی خود در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال موافقت نخواهد کرد.این بازیکن فرانسوی مورد توجه اینتر میلان قرار گرفته است.

اورتون آماده فروش گومز

به گزارش نشریه اجوگو پرتغال باشگاه اورتون مایل است پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی آندره گومز را به تیم دیگری منتقل کند.رافا بنیتز سرمربی جدید اورتون می‌داند که برای تقویت تیمش و خرید بازیکنان جدید باید با فروش چند بازیکن از جمله گومز بودجه لازم را تهیه کند.

تمدید قرارداد جان استونز با من سیتی

جان استونز بازیکن ملی پوش تیم منچستر یونایتد قرارداد خود را به مدت پنج سال دیگر با این تیم تمدید کرد. قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۶ و دستمزد او ۲۵۰ هزار پوند در هفته خواهد بود.

پیشنهاد‌های قرضی برای اومتیتی

باشگاه بارسلونا چندین پیشنهاد قرضی برای ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی خود دریافت کرده است. بارسلونا امیدوار است که بتواند تابستان امسال خریداری برای این بازیکن ملی پوش پیدا کند، اما تیم‌های بشیکتاش، نیس و موناکو همگی به دنبال جذب قرضی او هستند.

مذاکره تاتنهام برای جذب مارتینز ادامه دارد

باشگاه بارسلونا هنوز هم از خرید لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان ناامید نشده و برای جذب او با اینتر در حال مذاکره است.
با توجه به اینکه هری کین با رقمی هنگفت مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد، تاتنهام ستاره آرژانتینی تیم اینتر میلان را به عنوان جایگزین مناسبی برای او در نظر گرفته است.

شقیری همچنان دور از دسترس لیون

به‌گزارش لیورپول اکو باشگاه لیون فرانسه که به دنبال جذب ژردان شقیری هافبک سوئیسی آرسنال است، هنوز نتوانسته با این تیم به توافق برسد.این تیم فرانسوی برای جذب شقیری باید مبلغ پیشنهادی خود را افزایش دهد.

لسترسیتی به جمع مشتریان لینگارد اضافه شد

جسی لینگارد هافبک ملی پوش تیم منچستریونایتد مورد توجه لسترسیتی قرار گرفته است. روباه‌ها در نظر دارند در صورت انتقال جیمز مادیسون هافبک ۲۶ ساله خود به آرسنال جسی لینگارد را جانشین او کنند.

لینگارد نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در وستهام سپری کرد و در ۱۶ بازی ۹ گل به ثمر رساند.

مذاکره میلان با کسیه بر سر تمدید قرارداد

به گزارش کالچو مرکاتو باشگاه آث‌میلان در نظر دارد مذاکره با فرانک کسیه بازیکن ۲۴ ساله خود را آغاز کند.

کسیه وارد آخرین سال قرارداد خود شده، اما روسنری‌ها آماده اند قرارداد جدیدی با او امضاء کنند.میلان برای کسیه دستمزد سالانه ۶ میلیون یورو را در نظر گرفته است تا او در سن سیرو بماند.

توافق رم با آبراهام

باشگاه رم با چلسی بر سر انتقال تامی آبراهام مهاجم ملی پوش تیم لندنی  به ورزش‌های المپیکو به توافق رسیده است. گفته می‌شود مبلغ این قرارداد ۴۵ میلیون یورو خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.