هشدار احمدی‌نژاد به رئیسی: مراقب قیمت دلار باشید!

محمود احمدی نژاد درباره وضعیت قیمت دلار در بازار به سید ابراهیم رئیسی پیام ویژه ارسال کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، کانال دولت بهار که مستقیما زیر نظر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان اداره می شود به بازی قیمت ها در بازار دلار و سایر ارزهای خارجی حساس شده و در حال ارسال پیام ویژه برای سید ابراهیم رئیسی است.

این کانال تلگرامی در خبری نوشت:

هشدار به رییسی/ دلار را کنترل کنید!

امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۷۵۰ و یورو به ۳۰۳۰۰ تومان افزایش یافت. دولت روحانی برای تامین هزینه‌های نجومی خود و القای فلاکت اقتصادی به هدف تسلیم و وادادگی، نرخ ارز را بصورت تصاعدی بالا برد و از سفره مردم برداشت و به جیب شرکا و سرمایه‌داران واریز کرد. اکنون درحالی که دولت جدید هنوز کابینه خود را نشناخته است، احتمال دارد دستهای پنهان به گرانی ارز دامن بزنند. آقای رییسی باید متوجه باشد که نرخ ارز، پاشنه آشیل دولت وی و عامل تعیین کننده در افزایش نارضایتی مردم خواهد بود.

افزایش بدون دلیل قیمت دلار در این روزها، به دو نتیجه مشخص می انجامد.

۱- سود صدها هزار میلیارد تومانی بادآورده برای گیرندگان رانت دلار ۴۲۰۰ تومانی و مافیای فولاد که به قانون شکنی دست زده و حکومت خودمختار صنعت فولاد ایجاد کرده اند.

۲- قرار دادن دولت رئیسی در موضع ضعف برای مذاکرات آتی احتمالی با طرف های غربی.

به گزارش تحریریه به نظر می رسد که محمود احمدی نژاد با توجه به این واقعیات در حال ارسال پیام های ویژه به سید ابراهیم رئیسی برای علاج واقعه است. دولت رئیسی باید به سرعت دلار ۴۲۰۰ تومانی را حذف کرده، ثبت سفارش را برچیند و صادرات و واردات را آزاد کند و تمام مدیران بانک مرکزی را تغییر دهد. در غیر اینصورت، به سرعت در توفانی که بانک ها به پا خواهند کرد غرق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وزیران کابینه ابراهیم رئیسی +زندگینامه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.