ماجرای عکس توهین‌آمیز سفیران روسیه و انگلیس علیه مردم ایران و انتقاد شدید ظریف +عکس

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عکسی که عصر دیروز در توئیتر به اشتراک گذاشته شده بود، واکنش نشان داد و آن را «به شدت ناپسند» توصیف کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در توئیتی نوشت: امروز یک تصویر به شدت ناپسند را مشاهده کردم. باید به همگی یادآوری کنم که اوت ۲۰۲۱، نه اوت ۱۹۴۱ است و نه دسامبر ۱۹۴۳. مردم ایران از جمله در طی مذاکرات برجامی نشان‌ داده‌اند که تقدیرشان هیچ‌گاه به تسلط قدرت‌های خارجی درنخواهد آمد و توسط تصمیمات داخل سفارت‌های خارجی تعیین نخواهد شد.

اشاره وزیر امور خارجه به عکسی است که از سوی سفیران لندن و مسکو در سفارت روسیه در تهران منتشر شده بود و در کنار آن عکسی قدیمی از چرچیل، روزولت و استالین در همان محل یعنی ساختمان سفارت شوروی سابق در تهران قرار داده شده بود.

بیشتر بخوانید: احمدی‌نژادی‌های کابینه رئیسی

 

عکس توهین‌آمیز سفیران روسیه و انگلیس علیه مردم ایران

۱ نظر
  1. حسین ن

    سریعا مجلس وامور خارجه هردو سفیر را به عنوان عنصر نا مطلوئب اخراج نماید باشد تا سفیر روسیه توسط خود دولت پوتین تنبیه شود وسفیر انگلیس باید برای همیشه اخراج شود گور پدر انگلیس ملعون تا کی این ها اهانت به ایرانی وشیعه می کنند اگلیس باید توسط خود ایران تنبیه شود اما سفیر روسیه توسط خود پوتین چون می دانم این موضوع نظر پوتین نیست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.