پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی رئال برای خرید امباپه

رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که رئال مادرید در حال آماده کردن پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره جوان PSG است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، آینده کیلیان امباپه روز به روز بیشتر روشن می شود. در واقع همانطور که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده ستاره فرانسوی گفته که تصمیم خود را برای آینده اش و تیمی که سال آینده ر آن بازی خواهد کرد روز دوشنبه به صورت علنی اعلام می کند. تنها یک سال دیگر از قرارداد امباپه با پاریسی ها باقی مانده است، اما با این وجود به نظر نمی رسد که پاری سن ژرمن در تابستان امسال قصد فروش او را داشته باشد. با این حال این تلاش رئالی ها می تواند همه چیز را تغییر دهد. رئال منتظر است و همچنان امید دارد که در برهه ای از بازار نقل و انتقالات فرصتی برای خرید امباپه به وجود بیاید.

هم‌زمان در پاریس همچنان فشار می آورند تا امباپه به حضور در پارک دو پرنس ادامه دهد. خرید مسی به وضوح سطح تیم را افزایش داده است؛ یکی از الزاماتی که کیلیان برای تمدید قرارداد خواستار آن شده بود. با این وجود به گفته رسانه های ایتالیایی ورود مسی نتیجه معکوس داشته است و امباپه به هیچ وجه از این اتفاق خوشحال نشد. ایده او این است که رهبر یک پروژه رقابتی باشد و اکنون علاوه بر اینکه از نظر ورزشی و مالی در سایه نیمار قرار دارد، در سایه لئو نیز قرار خواهد گرفت.

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، ستاره خود را درک نمی کند. برعکس او متعهد است که هر بار که با رسانه ها صحبت می کند فشار بیشتری را بر امباپه وارد کند. روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی وقتی از الخلیفی درباره کیلیان پرسیده شد، او بسیار رک بود: “امباپه گفت که من تیم بزرگی می خواهم. در حال حاضر او تیم بزرگی دارد، یکی از بهترین های جهان. همه چیز برای ادامه در اینجا وجود دارد. من به او گفتم، او هیچ بهانه ای برای رفتن از اینجا ندارد. امباپه پسر پاریس است، بسیار رقابت‌طلب است، او یک تیم رقابتی می خواست. من فکر می کنم هیچ تیمی رقابتی تر از PSG وجود ندارد.”

دقایقی بعد رییس قطری پاری سن ژرمن در مصاحبه با L’Equipe گفت: “امباپه در مرکز پروژه ما قرار دارد. من فکر می کنم او همه چیز برای ماندن در اینجا دارد. من بسیار خوشبین هستم. اگر او امروز برود هیچ کس نمی فهمد چرا این کار را کرده!”

در واقع الخلیفی به وضوح قصد دارد تا جدایی را برای امباپه دشوار کرده و ستاره جوان را وادار به ماندن کند.

با این حال سیاست تهاجمی او کارساز نیست. امباپه به طور فزاینده ای از فشاری که از سوی رییس باشگاه و دیگر مدیران PSG به او وارد می شود، خسته شده است. او همچنین سیاست نقل و انتقالات پاریسی ها را، که او را در نقش ثانویه در تیم قرار داده است، درک نمی کند. بنابراین برای او مثل روز روشن است که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در نهایت برای رئال بازی خواهد کرد.

موضوع فقط زمان این اتفاق است: تابستان امسال یا سال بعد؟ امباپه قرار نیست در دام پاریس و قطر بیفتد.

سر دیپورتیووس: مادرید پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی ارائه می‌دهد

پس از آنچه صبح امروز توسط گاتزتا دلو اسپورت منتشر شد، خبرگزاری سر دیپورتیووس نیز گزارش داد که رئال مادرید در حال آماده سازی پیشنهادی برای خرید امباپه در تابستان است. به گفته پاکوجو، روزنامه نگارSerسر دپورتیووس، ایده رئالی ها این است که پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی به PSG ارائه دهند. این تنها تلاشی بود که تیم سپیدپوش مادرید انجام می دهد و اگر این پیشنهاد پذیرفته نشود، منتظر انتقال امباپه در سال آینده به صورت بازیکن آزاد خواهند ماند.

۱۲۰ میلیون فقط یک رقم تصادفی نیست و دپارتمان مالی باشگاه برآورد کرده است که رئال می تواند از فروش پیراهن، بازاریابی، حقوق تلویزیونی و عناوینی که با ستاره فرانسوی کسب می شود، این رقم را به باشگاه تزریق کند.

خبرنگار سر دیپورتیووس گفت: “یک ماه پیش آنها به موفقیت این طرح بدبین بودند. در حال حاضر هم خیلی خوش بین نیستند، اما احساس می کنند شانس بیشتری نسبت به ۳۰ روز قبل وجود دارد. “

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.