طلسم شکست؛ بریتنی اسپیرز و سام اصغری در آستانه ازدواج +عکس

پدر بریتنی اسپیرز ساعاتی پیش با حضور در دادگاه، به حکم محافظت و کنترل بر زندگی دخترش بریتنی، ستاره پاپ موسیقی جهان پایان داد.

به گزارش تازه نیوز، ۱۳ سال پیش بریتنی اسپیرز در سن ۲۶ سالگی دچار یک بحران روحی و روانی شد و در نتیجه دادگاه حضانت و حفاظت او را به دست پدرش سپرد چرا که قاضی باور داشت او توانایی مدیریت امور مالی و شخصی خود را ندارد.

از سال ۲۰۰۸ میلادی که دادگاه چنین حکمی را برای بریتنی اسپیرز صادر کرد، پدر و وکیلش کنترل اموال و زندگی شخصی او را بر عهده گرفتند و بر این اساس تصمیم گیری در خصوص خواندن آهنگ جدید، حق ازدواج و بچه دار شدن و حتی اینکه چه دکتری برود با آنها بود.
در سال ۲۰۰۷ بود که بریتنی به خاطر طلاقش از کوین فدرلین و از دست دادن حضانت دو فرزندش دچار بحران روحی بسیار شدیدی شد و مردم در ملاء عام شاهد بروز رفتارهای عجیب و غریبی از او بودند. برای مثال زمانی او موهای سرش را به کل تراشید و یا با چتر خود به ماشین یک پاپاراتزی حمله کرد و چندین مرتبه به مراکز بازپروری برده شد. او در ادامه در بخش روان درمانی یک بیمارستان بستری شد تا اینکه نهایتا دادگاه تصمیم گرفت قیم قانونی برایش تعیین کند. حالا پدر بریتنی اسپیرز پس از ۱۳ سال با حضور در دادگاه، به حکم محافظت و کنترل بر زندگی دخترش پایان داد.

بریتنی که مدتی است با سام اصغری (ورزشکار و بازیگر ایرانی) در ارتباط است و حال روحی بهتری دارد، گفته قصد دارد بعد از آزاد شدنش با سام ازدواج کند و بچه‌دار شود. در این مدت ستارگان هالیوود و موسیقی و همچنین مردم با هشتگ #freebritney از او حمایت کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.