چراغ سبز قالیباف به رئیسی درباره لیست کابینه: حق بدهیم که ایشان می‌خواهد با این تیم کار را پیش ببرد

در حالی که چند روز تا برگزاری جلسه رأی اعتماد به کابینه ابراهیم رئیسی باقی مانده، قالیباف گفت: در این‌که حرف آخر را مجلس در رای اعتماد می‌زند هیچ شکی نیست اما این حق را بدهیم که ایشان می‌خواهد با این تیم کار را پیش ببرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رویداد۲۴، رئیس مجلس با اعلام وصول نامه رئیس‌جمهور مبنی بر لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، گفت: نمایندگان توجه داشته باشند که رئیس‌جمهور مسئولیت کار اجرایی کشور و پیشبرد کار‌ها را بر عهده دارند؛ این حرف ما به این معنا نیست که هر چه که رئیس‌جمهور ارائه دادند مجلس رای اعتماد بدهند. در این‌که حرف آخر را مجلس در رای اعتماد می‌زند هیچ شکی نیست، اما این حق را بدهیم که ایشان می‌خواهد با این تیم کار را پیش ببرد و ملاک مجلس باید پاسخ‌گویی، کارآمدی و اسناد بالادستی باشد.

قالیباف ادامه داد: بحث مربوط به کرونا و موج پنجم از موضوعات جدی و بحران کشور ما است. هر روز جمعی از خانواده‌ها عزادار می‌شوند و مقام معظم رهبری اولویت‌های ۱۲ گانه را رسما ابلاغ و کرونا را اولویت اول کشور دانستند. البته مجلس پیش از ابلاغ رهبری این موضوع را به کمیسیون بهداشت ابلاغ کرد و کمیسیون از همه مسئولان لشکری، کشوری و دانشگاه‌ها و متخصصان دعوت کرد و کار خود را انجام داد که جمع‌بندی آن‌ها را خدمت رئیس‌جمهور ارسال کردیم که نظرات کارشناشی را داشته باشند تا بتوانیم برای حل مسئله بهتر تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس مجلس گفت: باید همه تلاش کنیم که زنجیره تهیه و تزریق واکسن را در فاصله ۷۵ تا ۸۰ روزه تکمیل کنیم و اگر نیاز به تامین ارزی و ریالی دارد، با توجه به گفته رهبری که اولویت کشور واکسن است، باید با سرعت انجام شود.

این عکس را هم ببینید: شوخی مردم با کابینه پیشنهادی رئیسی!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.