رایان گیگز، نزدیک به نیمکت منچستریونایتد

مارک هیوز همبازی سابق رایان گیگز در یونایتد و تیم ملی ولز می‌گوید او خودش را به عنوان مربی ثابت کرده و شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، در حالیکه نتایج ضعیف منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر در شروع فصل جاری فشارها بر او را به اوج رسانده و شایعات زیادی درباره احتمال برکناری او مطرح است، یکی از ستاره های سابق یونایتد مارک هیوز می‌گوید رایان گیگز از شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت این تیم برخوردار است.

گیگز که در حال حاضر سکان هدایت تیم ملی کشورش ولز را بر عهده دارد تمام دوران فوتبالی خود را در باشگاه منچستریونایتد بازی کرده. او حتی بعد از اخراج دیوید مویس از یونایتد در سال ۲۰۱۴ مدتی به عنوان بازیکن- مربی در این تیم فعالیت می کرده و طعم مربی گری در اولدترافورد را چشیده است.

رایان گیگز بعد از روی کار آمدن لوئیس فن خال به عنوان سرمربی یونایتد به عنوان دستیار او فعالیت کرد و سرانجام در سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی ولز منصوب شد و توانست ولز را به رقابتهای یورو۲۰۲۰ برساند.

مارک هیوز که مثل گیگز هم بازیکن تیم ملی ولز بوده و هم منچستریونایتد درباره او گفت: ” من معتقدم رایان به عنوان مربی کارنامه خوبی داشته و الان از جایگاه مناسبی برخوردار است. او در مسیری صعودی حرکت می کند و من معتقدم شانس مربی گری او در منچستریونایتد حالا خیلی بیشتر از زمانی است که فن خال این تیم را ترک کرده بود. شاید گیگز آن زمان فکر می‌کرد رزومه مربی گری چندان پرباری ندارد ولی او حالا که تیمش را به یورو رسانده به نظرم یکی از نامزدهای جدی مربی گری در یونایتد است”.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.