بیمه‌شدگان تامین اجتماعی هزینه‌ای بابت درمان کرونا پرداخت نمی‌کنند

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی سراسر کشور بستری هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، دکتر ابوالفضل آفریده در مراسم تکریم و معارفه مدیران درمان استان ایلام اظهار کرد: با همدلی و همکاری می توان در راستای تحقق اهداف مدیریت درمان قدم های مثبتی برداشت و خدمت شایسته ای در این راستا ارائه کرد.

وی افزود: اجرای سطح بندی خدمات در بخش سرپایی و بستری سبب می شود بیمه شدگان به نحو احسن از خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

مدرکل درمان مسقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: بهره برداری از منابع سازمان برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی امری مهم و ضروری است.

آفریده با بیان اینکه متوسط بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی۵۲ درصد جمعیت کشور است، ادامه داد: در سال جاری برنامه های جدیدی مدنظر این سازمان است که از جمله آنها؛ اداره سالمندان، بیماری های مزمن، غربالگری و پیشگیری از عوارض بیماریها است.

وی تصریح کرد: همچنین برای ارتقاء خدمات درمانی در ایلام برنامه های ویژه ای در دستور کار است. در این راستا مراکز سرپایی این استان تقویت و بر اساس میزان نیاز تلاش می شود خدمات ارزانتر ارائه شود تا بیمه شدگان از خدمات برابر بهره مند شوند.

مدیرکل درمان مسقیم سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: بیش از ۵۵ هزار نقر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند.

وی اظهار داشت: در بحث درمان بیماران کرونا تا پایان شهریور امسال، حدود ۳ هزار میلیارد تومان برای درمان مستقیم هزینه شده است و بیمه‌شدگان این سازمان هیچ هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نمی‌کنند.

آفریده گفت: درمان بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در بخش سرپایی و بستری به صورت رایگان است و تعرفه درمانی سایر بیمه شدگان نیز بر اساس تعرفه دولتی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفتنی است، در پایان این مراسم، از زحمات دکتر لاله ماژین مدیر پیشین مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام تقدیر و دکتر رمضانی به عنوان مدیر جدید درمان استان معرفی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.