چهار ستاره‌ای که ذهن فکری را آشفته می‌کنند!

با پیوستن مهدی مهدی پور به تیم استقلال پرونده ی این تیم در فصل نقل و انتقالات به انتها نزدیک می شود .

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، محمود فکری و کادرفنی جدید استقلال با جدیت تمرینات باشگاه استقلال را پیگیری می کنند و البته در آستانه ی شروع مسابقات لیگ برتر ترکیب این تیم به صورت کامل تکمیل نشده است. با توجه به خرید مهدی مهدی پور ، تنها یک جای خالی در لیست خرید لیگ برتری باشگاه استقلال باقی مانده است و با توجه به اینکه تیم ها از خرید بازیکنان خارجی منع شده اند ، جدایی هر یک از ستاره های استقلال می تواند کار آبی ها را سخت کند.

هروه میلیچ اولین بازیکنی است که به هیچ وجه مشخص نیست که در فصل آتی در تیم استقلال توپ خواهد زد یا خیر. این بازیکن قرارداد خود را فسخ کرده اما به گفته “مددی” سرپرست باشگاه استقلال در صورت پرداخت معوقات ، او به اردوی آبی پوشان باز خواهد گشت. کادرفنی استقلال نیز با توجه به این قضیه فعلا آخرین خرید خود را نگه داشته اند تا سرنوشت میلیچ مشخص شود .

علی کریمی بازیکن دیگری است که هنوز مشخص نیست در فصل آتی در فوتبال ایران به کار خود ادامه خواهد داد یا در کشورهای خارجی توپ خواهد زد. کریمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال می باشد اما جدایی احتمالی او چندان تاثیری در خرید آتی استقلال نخواهد داشت. چرا که مهدی مهدی پور که روز گذشته جذب باشگاه شد در پست کریمی بازی می کند و به نظر آبی ها دغدغه ای برای خالی ماندن این منطقه از زمین نخواهند داشت.

شیخ دیاباته هم بازیکنی است که به دلیل عدم پرداخت رقم قراردادش در آستانه جدایی قرار گرفته و خروج او از باشگاه استقلال می تواند سختی های زیادی را برای آبی ها به ارمغان بیاورد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فعلا در تمرین استقلال حاضر نشده اما گفته می شود در صورتی که آبی ها بتوانند پول معوقات او را تهیه کنند او نیز به تمرینات بازخواهد گشت. بازگشت این بازیکن بلندقامت می تواند بهترین خبر برای فکری باشد، اما در صورت جدایی او باشگاه استقلال باید آخرین خرید خود را به یک مهاجم اختصاص دهد تا در طول فصل از کمبود مهاجم لطمه نخورد.

در آخر مهم‌ترین بازیکنی که هنوز ماندنش در باشگاه استقلال مشخص نیست مهدی قائدی است که شاید مشکلات شدید مالی آبی‌ها باعث شود او را به فروش برسانند. در صورت جدایی شماره 10 تیم استقلال یک مهاجم سطح بالا باید به عنوان آخرین خرید تیم استقلال در نظر گرفته شود تا جای خالی این بازیکن را پر کند.

اگر مسئولان باشگاه استقلال نتوانند این بازیکنان را برای ماندن ترغیب کنند مطمئنا محمود فکری کار سختی برای لیگ بیستم خواهد داشت و در حالی که در بعضی پست ها بازیکنان زیادی را در اختیار دارد، در بعضی پست دیگر با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد و این می تواند دغدغه ی بزرگی در آستانه شروع رقابت های لیگ بیستم باشد. به نظر می رسد همانطور که سرپرست باشگاه استقلال عنوان داشت فکری برای ماندن بازیکنان در تیمش باید “دعا” کند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.