کدام بازیکن استقلال ۲۰ میلیارد تومان قرارداد بسته است؟

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران می‌گوید یکی از بازیکنان استقلال ۲۰ میلیارد تومان قرارداد بسته است!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران نسبت به افزایش بی‌رویه نرخ بازیکنان در نقل و انتقالات توسط چند تیم خاص گلایه کرد. او مبالغ هنگفتی که در نقل و انتقالات تابستانی توسط برخی باشگاه‌ها به بازیکنان پرداخت می‌شود حرف زد و در این بین مشخصا از یکی از بازیکنان استقلال حرف زد که رقم سنگینی را گرفته است.

اکبر محمدی در بخشی از صحبت هایش گفت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعلام کرد استقلال ۲۰ میلیون یورو قیمت دارد، تراکتور ۱۵ میلیون یورو و پرسپولیس حدود ۱۴ میلیون یورو است. این‌ها بر اساس قرارداد‌های اعلامی است. ۲۰ میلیون یورو چقدر می‌شود؟ مثلا در استقلال یک خارجی که در این فصل خیلی خوب نبود، قراردادش ۲۰ میلیارد تومان است. این پول‌ها رد و بدل می‌شود. مطمئن هستم در استقلال بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. در پرسپولیس هم این شرایط وجود دارد.»

اگرچه مدیرعامل پیکان به صورت مستقیم اسمی از شیخ دیاباته نیاورده، ولی مشخص است منظور او مهاجم فصل گذشته استقلال است که اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته این رقم را باید در کنار شایعه‌ای گذاشت که عنوان می‌شود استقلالی‌ها در این فصل سقف قرارداد را ۴ میلیارد تومان تعیین کرده و با آپشن آن را به ۷ میلیارد تومان رسانده اند. اختلاف رقم ۲۰ میلیارد تومان با سقف قرارداد شایعه شده آن قدر زیاد است که نمی‌شود به سادگی پذیرفت بازیکنان کنونی استقلال حاضر شوند با چنین سقفی قرارداد ببندند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.