گوشی جدید OnePlus به زودی روانه بازار می‌شود

شرکت وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که می تواند در ماه های آینده در بازار داخلی آن ها عرضه شود.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت وان پلاس اخیراً تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این شرکت به تازگی تجارت خود را با شرکت OPPO ادغام کرده و گوشی های هوشمند “پرچمدار” خود را راه اندازی کرده است. همچنین دارای مجموعه‌ای برای گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تحت سری Nord خود است.

به نظر می رسد این شرکت چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که می تواند در ماه های آینده در بازار داخلی آن عرضه شود. بر اساس گزارش سایت stufflistings ، گوشی هوشمند OnePlus آینده در پایگاه داده IMEI رونمایی شده است. این گوشی دارای شماره مدل NE۲۲۱۰ است که در آن “NE” دو حرف اول اسم رمز گوشی است در حالی که “۲۲” نشان می دهد که این گوشی در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. “۱۰” در شماره مدل اشاره به یک مدل استاندارد دارد.

گوشی هوشمند آینده OnePlus در راه خط تولید

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند آینده از OnePlus در دسترس نیست ، اما انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی بخشی از خط تولید Nord باشد. اگر این گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت باشد، احتمالاً این دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۸۸+ ۵G SoC یا چیپست SM۸۴۵۰ اعلام نشده است که می تواند Qualcomm Snapdragon ۸۹۸ نامگذاری شود.
مشخصات گوشی آینده شرکت وان پلاس‌‌

همچنین وان پلاس به تازگی از طریق شبکه های اجتماعی گوشی هوشمند OnePlus ۹T را تحت تاثیر قرار داده است. وان پلاس ۹ پرو پرچمدار فعلی این شرکت است که دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ LTPO AMOLED ، Snapdragon ۸۸۸ SoC ، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ، اندروید ۱۱ مبتنی بر OxygenOS ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی ۶۵ وات Warp Charge است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.