پیام آتیلا پسیانی به وزیر پیشنهادی: غمگین نگاه شما به حرفه و همکارانم هستم +عکس

آتیلا پسیانی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود به معرفی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین برنامه ارائه شده او برای تصدی این سمت واکنش نشان داد.

به گزارش تازه نیوز، آتیلا پسیانی، بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، با انتقاد از رویکرد محمد اسماعیلی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه فرهنگ و هنر، نوشت:

امروز من غمگین از دست دادن یکی از صادق ترین انسان های حرفه خودم هستم . انسانی که در تمامی لحظات عمر حرفه ای خود به صنف سینماگران می اندیشید و برای آنها تلاش میکرد . فرشته ای که هیچ وقت از خدمت به اهالی این حرفه خسته نشد . فرشته طائر پور که با بی اعتنایی و سهل انگاری نسبت به هنرمندان به دلیل کورونا ما را ترک کرد .
آقای وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی من امروز غمگین نگاه شما به حرفه و همکارانم و تلاش بیش از نیم قرن خودم هم هستم
آیا فیلمها و تاترهای ما را دنبال کرده اید ؟آیا موسیقی گوش کرده اید ؟ آیا به تماشای نقاشی و مجسمه نشسته اید ؟ آیا فرهنگ و هنر روح شما را نوازش کرده ؟ اگر جواب مثبت است که سخت متعجبم از گفته های شما و اگر جواب منفیست که وای بر ما !

در اینباره بخوانید:

۱ نظر
  1. علی

    غمگین نباش عزیزم شما حتما به غلط کاریهای خود ادامه خواهید داد و به نوبت خودت مثل بقیه کشف حجاب خواهید کرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.