مدیر شهرخودرو مهدی رحمتی را تهدید کرد/ اعتبارت را از شهرخودرو به دست آوردی!

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو واکنش تندی به اظهارات اخیر مهدی رحمتی سرمربی این تیم داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، سید مهدی رحمتی، سرمربی نماینده فوتبال مشهد در جدیدترین اظهاراتش علیه مدیریت باشگاه شهرخودرو انتقاداتی داشت (اینجا ببیند) و تاکید کرد که ستاره‌های این تیم در حال فروش به سایر تیم‌ها هستند و با این وضع تیم او دچار مشکل خواهد شد.

اکنون مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در واکنش به اظهارات رحمتی مبنی بر فروش بازیکنان و ستاره‌های تیم از سوی مدیریت جدید عنوان کرد: قطعا در مورد او تصمیم‌گیری خواهد شد، چراکه وی نقض مفاد قرارداد عمل کرده و با نشر اکاذیب، اقدام به تشویش و تحریک اذهان عمومی داشته است.

او ادامه داد: آقای رحمتی! بس کنید؛ اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، سعید جلالی، حسن جعفری، فرشاد فرجی و الباقی را ما فروختیم؟ شهامتش را داشته باشید و امضای رضایت‌نامه‌ها را نشان دهید تا مردم متوجه حقایق شوند که همه‌ این سرمایه‌های باشگاه و استان را بدون اجازه ما به تاراج بردید.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه آقایان می‌دانند که ما مستندات فروش این عزیزان را داریم، خطاب به مهدی رحمتی ابراز کرد: شما هرچه اعتبار در مربیگری به‌دست آوردید، از مالک شهرخودرو بوده که به شما اعتماد کرد و حالا به این شکل پاسخ خوبی را می‌دهید؟

او اضافه کرد: درست است ما جلساتی را با اعضای هیئت مدیره داشته‌ایم، اما نه برای فروش بازیکن چراکه شما با سرپرست مدیرعاملی (موقت) همه را فروختید.

به نقل از ورزش سه، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو یادآور شد: ما پس از تعطیلات طبق اعلام قبلی، شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد و مطمئنا با قدرت به استقبال لیگ برتر در فصل جدید می‌رویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.