بشنوید: مجری رادیو جوان پنبه وزیر بهداشت و مخبر را زد!

مصاحبه برنامه جوان ایرانی سلام با رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبرساز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، مصاحبه جسورانه زهره صداقتی در برنامه جوان ایرانی سلام (رادیو جوان) با حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس خبرساز شد. بویژه که در این مصاحبه از ناتوانی و دروغگویی مسئولان وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درباره تولید واکسن ایرانی، به صراحت یاد می‌شود.

4 نظر
  1. حزب الله

    این حرف ها در حقیقت توهین به امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و آن 2500 دانشمند ( از جمله دکتر مرندی ، دکتر عین اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت ) ، دکتر حریرچی که قرنطینه را متعلق به جنگهای جهانی اول و دوم می دانست و دکتر نمکی که اخیرا مورد تقدیر سپاه قرار گرفت هست چون مخالف ورود واکسن های فاسد غربی بودند .

    1. ناشناس

      چه توهینی؟ چی توی مغز شماها میگذره واقعا؟ این همه آدم دارن می‌میرن هر روز و هر ساعت، نظام درمانی کشور داره متلاشی میشه، بعد سوال از کسی که یکی مسئولین این وضعیت هست میشه توهین؟

  2. Raziel

    زهره صداقتی درود بر شرفت صدهزاربار درود بر شرفت

  3. بهروز

    یکماههه که به اعتراف روزنامه وابسته به سپاه روزانه هفت برابر آمار رسمی وزارت بهداشت کشته میدیم . توهین رو شما میکنید که دارین از این روند دفاع میکنید . اگر اطلاعات دروغ هم به رهبر دادند که امثال شما ورود کنید و اکر غیر از این باشه که وا مصیبتا در روز روشن میگید شبه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.