در تمرین امروز استقلال چه گذشت

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که محمود فکری از بازیکنان خواست که نظم و انضباط را رعایت کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. قرار بود قبل از تمرین از بازیکنان تست کرونا گرفته شود که به بعد از تمرین موکول شد.

*علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی میهمان تمرین امروز آبی‌پوشان بود و مورد استقبال حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، سیروس دین‌محمدی، محمود فکری و بازیکنان قرار گرفت.

*تمرین با صحبت‌های چند دقیقه‌ای محمود فکری برای بازیکنان آغاز شد. سرمربی استقلال به بازیکنان گفت: ما فرصت کمی تا شروع مسابقات داریم و از شما می‌خواهم که نظم و انضباط را رعایت کنید. دوست داریم به یکدیگر کمک کنیم تا استقلال تیم خوبی برای مسابقات داشته باشد.

وی افزود: اینطور نباشد که کسی نظم را رعایت نکند، ضمن اینکه وقتی تمرین تمام می‌شود، ساک‌تان را جمع نکنید و بروید. همه چیز طبق نظم باید پیش برود.

*فکری وقتی نیکبخت را دید از او برای آمدن به محل تمرین تشکر کرد و گفت که هنوز هم خوش تیپ است. نیکبخت هم به سرمربی جدید استقلال گفت: خیلی خوشحالم شما سرمربی شدید، کادرتان هم استقلالی است و امیدوارم امسال بعد از چند سال تیم استقلال جمع و جور شود. ما وظیفه داشتیم به شما تبریک بگوییم و قطعا از دور هم حمایت می‌کنیم.

*محمد بلبلی مهاجم جوان استقلال که سال گذشته در لیست 18 نفره استقلال هم قرار نمی‌گرفت، با ناراحتی در محل تمرین حضور یافت. پرویز مظلومی سرپرست تیم دقایقی با او صحبت کرد و گفت که باید در تمرینات شرکت کند. مهاجم جوان استقلال از مشکلاتش در استقلال گفت و اینکه چقدر اذیت شده است. سپس مهاجم استقلال اعلام کرد که از تیم‌های نفت، سایپا و پیکان پیشنهاد دارد و می‌خواهد جدا شود. پس از آن مظلومی به بلبلی اعلام کرد که باید با فکری صحبت کند. سرمربی استقلال دقایق طولانی با مهاجم استقلال صحبت کرد و به او گفت اگر فکر می‌کند می‌تواند به تیم کمک کند، خوشحال می‌شود که به تمرینات بیاید.

*رضا آذری دیگر بازیکنی بود که فکری و مظلومی جداگانه با او صحبت کردند. آذری فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود.

*زمانی که فکری قصد صحبت با بازیکنان را داشت، آرش برهانی با تاخیر چند ثانیه‌ای به تیم اضافه شد که نیکبخت به شوخی به او گفت که شما مربی هستید و باید زودتر در محل تمرین باشی.

*بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن و کار با توپ به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*میلیچ، دیاباته و ملی‌پوشان استقلال غایبان تمرین بودند.

*‌وریا غفوری همراه پسرش در تمرین حضور داشت. این بازیکن امروز هم اختصاصی کار کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.