ترامپ: نوعی آنتی‌بادی دریافت کردم

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد هیچ دارویی برای ابتلا به کرونا دریافت نمی‌کند و گفت من در بیمارستان نوعی آنتی‌بادی دریافت کردم که بسیار خوب عمل کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ صبح یکشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با فاکس نیوز ارگان حامی خود افزود: رئیس جمهوری در بهترین حالت برای مبارزات انتخاباتی است و من ایمن شده‌ام.

وی درباره سخنرانی بعدازظهر شنبه از بالکن کاخ سفید برای مخاطبانی که در محوطه حضور داشتند هم اظهار کرد: در سخنرانی روز گذشته با اینکه فاصله بین من و مخاطبان زیاد بود، با این حال من از ویروس چینی رها شده بودم.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه دموکرات‌ها در حالیکه تمرکزشان بر استیضاح ساختگی، زننده و زشت بود، من ورود از چین را منع کردم، ادامه داد: آنها گفتند که علیه چین منع ورود اعمال نکن و در همان زمان نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، به محله چینی‌ها رفت.

ترامپ عملکرد خود در مهار کرونا را خارق العاده توصیف کرد و گفت: چشم‌انداز این بیماری کشته شدن بیش از ۲ میلیون نفر بود اما اکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر داریم، ما یک کار خارق العاده‌ای انجام دادیم. ما در اقتصاد هم این کار را انجام دادیم و آن رتبه نخست در جهان را داشت؛ ما به سرعت آن را احیا خواهیم کرد.

وی درباره اظهارات پلوسی برای تشکیل کمیسیون بررسی سلامت رئیس جمهوری بر اساس متمم ۲۵ قانون اساسی در کنگره آمریکا هم گفت من فکر می‌کنم او درباره بایدن صحبت کرد.

وی بار دیگر بایدن را به چپ‌گراهای تندرو منتسب دانست و گفت نگاه کنید که سندرز سوسیالیسم چه می‌گوید. با این حال، من هیچ دارویی دریافت نمی کنم.

ترامپ گفت من چیزی شبیه آنتی‌بادی دریافت کردم و آن خیلی خوب عمل کرد. مرا ایمن کرد و دیگر دارویی دریافت نمی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گزارشی دارم که بایدن ۲ آنوریسم در مغزش دارد، آیا خودتان مشکلی از نظر روانی یا جسمی دارید که بخواهید بگویید؟ من هیچ مشکلی ندارم. بله بایدن باید درباره خودش صحبت کند.

ونزوئلایی دیگر در صورت پیروزی بایدن

رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از بیمه همگانی اوباما و همچنین توافق جدید سبز مدعی شد این توافق آمریکا را ونزوئلایی دیگر در مقیاسی وسیع‌تر خواهد ساخت.

ترامپ درباره طرح کاهش مالیات ثروتمندان هم اظهار کرد: همه برنامه‌های دموکرات‌ها فاجعه بار است. ما میلیون‌ها میلیون‌ها دلاری که می‌توانست از کشور خارج شود را نگهداشتیم.

اسناد ادعایی علیه هیلاری کلینتون

وی درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون هم گفت: آنها از کارزار انتخاباتی من جاسوسی کردند. آنها متهم کردن من به تبانی با روسیه را پیش از پیروزی و پس از آن مطرح کردند در حالیکه ما در سه سال و نیم گذشته کاری کردیم که هیچ دولتی پیش از من انجام نداده بود.

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به مجوز انتشار اسناد مربوط به این اتهام گفت اگر شما این اسناد را ببینید، نفس‌هایتان بند خواهد آمد. این یک جرم است و هیلاری مرتکب جرم شده است.

ترامپ افزود: ما چیزهایی یافته‌ایم که هیچ کسی نمی‌تواند باور کند.

برنامه دور دوم ریاست جمهوری!

رئیس جمهوری آمریکا درباره برنامه و سیاست‌های دور دوم ریاست جمهوری خود هم گفت: نخستین کاری که ما باید انجام دهیم این است که کشور را بازگشایی کنیم، شما نمی‌توانید همچنان ایالت‌های دموکرات را بسته داشته باشید، آنها خوب کار نکرده‌اند.به نیویورک نگاه کنید، شبیه شهر ارواح شده است.

ترامپ بار دیگر با حمله به فرماندار میشیگان که به تازگی طرح ربایش وی خنثی شده است، افزود: ما باید ویسکانسین، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا را بازگشایی کنیم.

ایالت‌هایی که ترامپ از آنها نام برد، به ایالت‌های رقابت انتخاباتی مشهور هستند و آرای آنها در تعیین رئیس جمهوری بعدی آمریکا اثرگذارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.