«گزارش یک آدم‌ربایی» مارکز سریال می‌شود

کتاب غیرداستانی «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته «گابریل گارسیا مارکز» توسط کمپانی آمازون به یک سریال تبدیل می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا،‌ سامانه نمایش آنلاین آمازون قصد دارد یک سریال را با الهام از کتاب «گزارش یک آدم‌ربایی» نوشته «گابریل گارسیا ماکز» نویسنده سرشناس کلمبیایی تولید کند.

این اقتباس که شامل یک سریال شش‌فصلی خواهد بود بر اساس داستان واقعی کتاب «گزارش یک آدم‌ربایی» ساخته می‌شود و درباره گروهی از افرادی است که توسط «پابلو اسکوبار» قاچاقچی بدنام مواد مخدر ربوده می‌شوند و در ادامه خانواده‌های آن‌ها در تلاش برای آزادی عزیران‌شان هستند.

«خاویر بالماسدا» مدیر بخش محتوای آمریکای لاتین استودیو آمازون در این‌باره می‌گوید:«از این‌که این تیم فوق‌العاده و مستعد را برای ساخت این سریال در کنار هم داریم بسیار هیجان‌زده‌ایم و مهم‌تر آن‌که از حمایت «رودریگو گارسیا» فرزند «گابریل گارسیا مارکز» برخورداریم که به ما کمک می کند میراث پدرش را با میلیون ها مخاطب آمازون در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

«ماجید ایسا»، «کریستینا اومانا»، «کارمن گومز»، «ژولیت رسترپو»، «خوان پابلو رابا» و «کونستانزا دوکه» از جمله بازیگران مطرح سینمای لاتین هستند که قرار است در این سریال ایفای نقش کنند.

«گابریل گارسیا مارکز» که علاقه فراوانی به سینما داشت، نگارش چندین فیلم‌نامه را نیز در کارنامه دارد و حتی در سال ۱۹۸۲ و پیش از دریافت جایزه نوبل ادبیات، یکی از اعضای هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم «کن» بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.