رضا صادقی: چطور دلتون میاد برای دخترم آرزوی نابودی کنین؟! +عکس

رضا صادقی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، دلخوری شدید خود را نسبت به دریافت پیام‌هایی از سوی برخی کاربران فضای مجازی اعلام کرد.

به گزارش تازه نیوز، رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور این پیام را در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی در ادامه نیز با انتشار پیام دیگری، به این موضوع پرداخت.

در اینباره بخوانید:

5 نظر
  1. رضا

    سلام استاد انشا که همیشه سایه ات رو سر خانواده ات باشه به کوری دشمنات عاشقتم امیدوارم هرچی زودتر خوب بشی و صدای گرمت بشنوم بازم میگم عاشقتم بقران

  2. عاشق رنگ سیاه شب یلدا

    جناب صادقی عزیز خیلی از مردم کشور ما بی مرام و بی معرفت شدند و روز به روز هم در حال افزایش هستند به دل نگیر و فقط از رنگ سیاه بخوان که واقعا دنیا سیاهی داریم

  3. ناصر

    رضا جان خدا قوت.وقتی میای میگی تیم پزشکی وپرستاری دارن بهت سرویس میدن برای درمان کرونای خودت وخانوادت، خیلی هستند که بخاطر نداری و عدم توانایی برای درمان عزیزانشان حتی در بیمارستان طبیعیه که این تفاوت طبقاتی اذیتشون میکنه وبعضا این کامتنهارو بزارن.هر چند که اصلا درست نیست!!!!!!!!!!

  4. امید

    سلام سالار قلب من . خدا نکنه یه تار مو از سرخودت یا خانوادت کم بشه .اقا رضا از جون خودم بیشتر دوست دارم تمام لحظات زندگیمو با ترانه های شما دارم سپری میکنم.کسانی که اینطور برای شما پیام میدن ادمهایی هستن که مشکل روحی دارن بهترین کار بی توجهی هست.سکوت کردن بهترین کاره .نزارین روی افکار و احساس زیباتون تاثیر بزاره.درپایان بگم تنها ارزوی من دیدن شما از نزدیکه ..شاید روزی ارزوم به حقیقت تبدیل شد.

  5. ش. ص

    سلام . ان شاله خداوند شما و تمام بیماران را شفا دهد. دلخور نشوید از این مردم زخم خورده که گاهی به جای همدلی و خوب بودن تمام کمبودها و مشکلات خود را به صورت تحقیر و توهین نشان می دهند. متاسفانه ما بیمار شدیم . همیشه بیماری جسمی نیست.گاها روحی است که خطرناکتر ومهلک تر از بیماری جسمی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.