آنجلینا جولی در حمایت از مردم افغانستان به اینستاگرام پیوست +عکس

آنجلینا جولی، ستاره ۴۶ ساله هالیوود که تاکنون هیچ صفحه ای در شبکه‌های اجتماعی نداشت، دقایقی پیش با ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام و انتشار اولین پستش که نامه‌ای از یک دختر افغان بود به اینستاگرام پیوست.

به گزارش تازه نیوز، آنجلینا جولی ستاره هالیوود با پیوستن به اینستاگرام برای مردم مظلوم افغانستان نوشت :

این نامه‌ای است که من از طرف یه دختر نوجوان افغان ارسال می‌کنم. در حال حاضر مردم افغانستان امکان برقراری ارتباط با رسانه‌های اجتماعی و ابراز آزادی خود را از دست داده‌اند. به همین علت من به اینستاگرام آمده‌ام تا داستان‌های آن‌ها را بیان کنم و صدای کسانی باشم که برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می‌کنند.

‎من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با مهاجران افغانی مواجه شدم که از دست طالبان فرار می‌کردند، این ۲۰ سال پیش بود. دیدن آوارگان افغانستانی که ترس و بلاتکلیفی تمام کشورشان را فراگرفته بود، بسیار ناراحتم کرد. درک کردن خرج این همه پول و ریختن خون مردم برای رسیدن به این هدفی که طالبان دارد برایم غیر ممکن بود.

‎دهه‌ها تماشای نحوه برخورد با مهاجران افغان که تعدادی از آن‌ها از تواناترین مردم جهان هستند آزاردهنده است. دانستن اینکه اگر آن‌ها امکانات و احترام داشتند، چه کارها که نمی‌توانستند برای خودشان بکنند و دیدن دخترانی که نه تنها حق تحصیل کردن می‌خواستند، بلکه برای آن‌ مبارزه می‌کنند.

‎من مانند دیگر کمیته‌های جهان رویگردان نخواهم شد و همچنان به دنبال راه‌های کمک خواهم بود، امیدوارم که به من بپیوندید…

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.