راه‌یابی محبوب‌ترین پیام‌رسان به تبلت‌های اپل

مدیرعامل واتساپ اعلام کرد به زودی نسخه‌ای از واتساپ برای تبلت اپل منتشر می‌شود.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، WABetaInfo توئیتی منتشر کرده که نشان می‌دهد پیام‌رسان واتساپ قرار است به زودی نسخه‌ای از این پیام‌رسان را برای تبلت آیفون منتشر کند. در ماه ژوئن، مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک و ویل کاتکارت رئیس برنامه WhatsApp، در چت گروهی ایجاد شده در این پیام‌رسان به برنامه احتمالی iPad اشاره کردند.

براساس گزارش‌ها، WABetaInfo در نظر دارد در بروز رسانی آینده واتساپ، این پیام‌رسان را برای آیپد اپل منتشر کند. همچنین این پیام‌رسان درصدد آن است تا کاربران آیفون همچون سیستم عامل اندروید بتوانند از چند دستگاه با حساب کاربری خود استفاده کنند. بدین معنا که اگر تلفن متصل شده موجود نباشد یا باتری از بین برود، اتصالات متصل به کار خود ادامه دهد.

واتساپ چه زمانی در آیپد اپل منتشر می‌شود؟

شایان ذکر است کاربران اپل در بروزرسانی آینده واتساپ می‌توانند این برنامه را بر روی آیپد خود نصب کنند. افزون بر این، کاربرانی که نسخه بتای واتساپ را دارند؛ می‌توانند به طور خودکار از این پیام‌رسان استفاده کنند. یک راهنمای واتساپ در می۲۰۱۹ گفت: واتساپ توسعه برنامه‌ای برای iPad را به پایان رسانده ، اما انتشار آن را متوقف کرده است تا ابتدا ویژگی چند دستگاه را به پایان برساند.

فیس بوک، WhatsApp را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد. وقتی این قرارداد در اکتبر همان سال بسته شد، بیش از ۲۱ میلیارد دلار ارزش داشت. با توجه به اینکه ارزش فعلی واتس اپ ۱.۵ میلیارد دلار بر اساس یک تخمین است، این معامله را به اندازه خرید ۱ میلیارد دلاری فیس بوک از اینستاگرام که در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد، موفق نمی‌دانید. با این حال، خرید WhatsApp توسط فیس بوک می‌تواند به اندازه معامله اینستاگرام آن موفق باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.