ادعای رسانه عراقی درباره انتقال بشار رسن به باشگاه اف سی قطر

یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با باشگاه اف سی قطر است تا با دریافت مبلغی رضایت نامه هافبک عراقی اش را صادر کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، شب گذشته نشریه «استاد الدوحه» قطر مدعی شد بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولس به صورت رسمی با باشگاه اف سی قطر قرارداد امضا کرد و تا ساعات آینده این قرارداد رسما علنی می شود.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر مدیر برنامه هافبک عراقی این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد رسن به قراردادش با پرسپولیس پایبند است و هیچ قراردادی امضا نکرده و فردا(امروز دوشنبه) به تهران می آید تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. همچنین رسول پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم از پرداخت بخشی از پول این بازیکن خبر داد.

در همین راستا در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «البوابه» عراق خبر داد: انتقال رسن به باشگاه اف سی قطر قطعی نشده و این بازیکن امروز(دوشنبه) به تهران برمی گردد تا با سران باشگاه پرسپولیس درباره بندهای پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه اف سی قطر مذاکره کند.

باشگاه اف سی قطر پیشنهاد خوبی را به بازیکن و باشگاه ایرانی داده است. باشگاه پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست کرده تا مبلغ موردنظر برای انتقال رسن به تیم را پرداخت کند. مذاکرات میان دو باشگاه همچنان در جریان است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.