ذوق زدگی مورینیو از آمادگی گرت بیل!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از آنچه در تمرینات از گرت بیل دیده هیجان زده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، گرت بیل بالاخره بعد از سپری کردن هفت سال پرحاشیه، در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی از رئال مادرید جدا شد و به پیشنهاد تیم سابق خود تاتنهام پاسخ مثبت داد. البته گرت بیل 31 ساله از زمان انتقال قرضی از رئال مادرید به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو قادر به بازی کردن نبوده است و هنوز به طور دقیق زمان بازگشت او به میادین مشخص نیست.

 این بازیکن در تعطیلات رقابت های باشگاهی تمرینات خود را زیر نظر مورینیو آغاز کرد.  نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد آمادگی گرت بیل در تمرینات بالاتر از حد انتظار بوده و همین موضوع سرمربی پرتغالی را به وجد آورده است. به نظر می رسد ستاره ولزی برای اثبات توانایی های خود و فراموش کردن روزهای تلخ حضور در رئال مادرید از انگیزه بالایی برخوردار است و این موضوع را در تمرینات هم نشان داده است.

البته هنوز مشخص نیست در زمان پایان بازی های ملی و آغاز لیگ برتر، گرت بیل آماده حضور در ترکیب تاتنهام خواهد بود یا خیر. بعید به نظر می رسد ژوزه مورینیو علاقه ای به ریسک کردن در مورد این ستاره غالبا مصدوم داشته باشد و احتمالا هر زمان گرت بیل به مرز آمادگی کامل رسید در ترکیب تاتنهام قرار خواهد گرفت. بسیاری علاقمند به تماشای مثلث گرت بیل- هری کین و سون هیونگ مین در ترکیب اسپرز در هفته های پیش رو هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.