پشت پرده شایعه استعفای فرهاد مجیدی؛ چند روز صبر کنید!

باشگاه استقلال شایعه استعفای فرهاد مجیدی را خیلی زود تکذیب و اعلام کرد از منتشرکننده آن شکایت خواهد کرد. اما پشت پرده ماجرا چیست؟

به گزارش تازه نیوز، امشب شایعه ای نچندان دور از ذهن در فضای مجازی دست به دست شد مبنی برآنکه فرهاد مجیدی در واکنش به اقدامات مدیریتی باشگاه از سمتش استعفا داده است. در همین راستا باشگاه استقلال مطابق انتظار بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:
«ساعتی پیش خبری کذب مبنی بر استعفای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در فضای مجازی منتشر شد که منجر به تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود. گفتنی است باشگاه استقلال از فردی که این شایعه را برای نخستین بار منتشر کرده به دلیل تشویش اذهان عمومی شکایت خواهد کرد.»

حال این خبر چگونه و چرا منتشر شد؟
یکی از دختران استقلالی فعال در فضای مجازی حوالی ساعت 8 شب خبری را با محوریت استعفای فرهاد مجیدی منتشر کرد که خیلی زود هم فراگیر شد. خبری که البته به دو دلیل چندان هم دور از انتظار نبود:
یک- حضور زرینچه (اگر چه منتفی شد) بدون هماهنگی با مجیدی بود. (مجیدی دوست داشت برادرش فرزاد سرپرست استقلال شود)
دو- قرار نبود در بیانیه باشگاه در خصوص موافقت مجیدی با فروش قایدی اطلاع رسانی شود. (مجیدی نمی خواست هدف اعتراض هواداران استقلال قرار گیرد.)
این دو موضوع امروز شعله اختلاف را بین مجیدی و مددی شعله‌ورتر کرد تا جایی که گفته شد فرهاد مجیدی باشگاه را تهدید به استعفا کرده است.
گفتنی است خود فرهاد مجیدی بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که اگر شرایط برای ادامه همکاری مساعد نباشد (مثال: هر بازیکنی غیر از قایدی از استقلال جدا شود استعفا می دهم) کنار خواهد رفت پس اگر تا چند ساعت یا چند روز دیگر تکذیبیه استقلال تکذیب شد زیاد تعجب نکنید!

در این ارتباط: سرپرست جدید استقلال نیامده رفت!/ در باشگاه چه خبر است؟! +عکس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.