بین ریحانه پارسا و امیر تتلو چه گذشته است؟

مدتی است خبر ازدواج امیر تتلو و ریحانه پارسا منتشر شده و یکی از دوستان تتلو در یک استوری خطاب به امیر تتلو نوشت «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد»

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رویداد۲۴، ریحانه پارسا با امیر تتلو ازدواج کرده است؟ این حرف مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، اما تتلو همزمان فیلمی منتشر کرده که نشان می‌دهد با دختر دیگری دوستی دارد! کاربران این ادعا را به این دلیل قابل باور دانسته اند که می‌گویند با توجه به ابتذال این ایرانی‌ها در ترکیه هیچ چیزی بعدی نیست و همه آن‌ها برای درآمد بیشتر در فضای مجازی حاضر هیتند ازدواج کنند طلاق بگیرند همدیگر را فحش بدهند تهمت بزنند و پشت دوربین‌ها به ریش مردم بخندند.

امیر تتلو و ریحانه پارسا از چهره‌های پرحاشیه هستند. امیر تتلو هرگز شخصیت نرمالی ندارد. هرازگاهی جنجالی نو امیر تتلو به پا می‌کند. به تازگی خبری پیچیده است که امیر تتلو و ریحانه پارسا باهم ازدواج کرده اند. در ادامه همه چیز را درباره ارتباط امیر تتلو با ریحانه پارسا بخوانید.

ریحانه پارسا امیر تتلو

ریحانه پارسا که چند روز گذشته در ویدئویی اعتراف کرد هیچ وقت با مهدی کوشکی عقد نکرده است و با این حال در یک خانه زندگی می‌کردند، پس از مهاجرت به ترکیه به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچ کدام از آن‌ها تا این لحظه رسانه‌ای نکرده اند.

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س. گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آن‌ها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد»

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ‌های امیر تتلو در روز‌های اخیر گذاشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.