طعنه‌ خواهر رونالدو به یوونتوس پس از انتقال برادرش به منچستریونایتد

خواهر ستاره سابق تیم فوتبال یوونتوس پس از جدایی او برای بازگشت به منچستریونایتد، اظهارنظری طعنه‌‌آمیز داشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس برای بازگشت به منچستریونایتد، نه تنها گروه زیادی از هواداران شیاطین سرخ را خوشحال کرده بلکه به نظر می‌رسد که برای اعضای خانواده خودش هم اتفاق خوشایندی بوده است. گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه یوونتوس که سال 2018 با قراردادی 115 میلیون یورویی از رئال مادرید به بیانکونری پیوست، نتوانست به این تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا – اصلی‌ترین هدف بانوی پیر از خرید او – کمک کند و پس از سه سال و در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش تورین را ترک کرد و به تیم سابقش برگشت.

درباره اینکه چرا یوونتوس با رونالدو نتوانست به اهدافش برسد حریف و حدیث‌هایی زیادی وجود دارد. برخی از کارشناسان معتقدند که ورود رونالدو به یوونتوس باعث تغییر ساختار تاکتیکی یووه شد اما چیزی که مشخص است اینکه پیوند این دو، آن فرمول موفقیت‌آمیزی که در بدو ورود ستاره پرتغالی تصور می‌شد از آب درنیامد. در این میان اما کاتیا آویرو خواهر رونالدو هم به صورت طعنه‌آمیز به این موضوع و عدم تمایل یووه برای حفظ مهاجم پرتغالی‌اش اشاره داشته است.

پس از آنکه الما آویرو دیگر خواهر رونالدو از بازگشت برادرش به منچستریونایتد (قبل از رسمی شدن این اتفاق) خبر داد، اکنون کاتیا آویرو درباره این جابجایی اظهار نظر کرده است.

او با ابراز خرسندی از بازگشت کریستیانوی 36 ساله به منچستریونایتد در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشته است: عزیزم من به خانه خوش آمدی، به جایی که شایسته‌‌ات است خوش آمدی. چه اتفاق مسرت‌بخشی. چه افتخاری. از تو به خاطر اینکه چنین مرد بزرگی هستی تشکر می‌کنم.

رونالدو در حالی یوونتوس را ترک می‌کند که در 134 بازی‌ رسمی‌اش برای این تیم 101 گل زد و با آن دو قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کسب کرد.

بیشتر بخوانید: کادوی ویژه ساسی مانکن به استقلال: دژاگه با من! +عکس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.