موبایل جواد عزتی در سریال زخم کاری چیست؟/ ماجرای گوشی مالک و قیمت نجومی‌اش!

موبایل به ظاهر ساده مالک (جواد عزتی) در سریال زخم کاری، هوشمند نیست، اما میلیاردی است!

به گزارش تازه‌نیوز، برای بسیاری از بینندگان سریال «زخم کاری» این سوال پیش آمده که مالک، با بازی جواد عزتی، چرا با آن‌همه مال و سرمایه یک گوشی پیشرفته و به‌قول معروف هوشمند ندارد و موبایلی ساده و معمولی دست می‌گیرد!

نکته این‌جاست که موبایل جواد عزتی، که به عنوان نقش اول سریال و هولدینگ ریزابادی بریز و بپاش زیادی در زخم کاری می‌کند، «ورتو» است.

قیمت گوشی ورتو

ورتو برندی لاکچری است که مدل‌های مختلفی دارد. درمورد جواد عزتی و سریال زخم کاری، از تصاویری که می‌بینیم برمی‌آید مدل دقیق گوشی مالک، YellowGold از سری Signature S باشد.

قیمت گوشی ورتو

همان‌طور که در تصویر فوق هم می‌بینید، قیمت ورتوهای سری جدید بالای ۵۰هزار دلار است و ورتوی سیگنچر اس گلد ۵۴٬۴۰۰ دلار قیمت دارد! این یعنی به نرخ دلار ۲۷٬۰۰۰ تومانی امروز، ۱٫۵میلیارد تومان باید برایش هزینه شود!

اگر دوست دارید از قابلیت‌های این گوشی بیش‌تر بدانید، جدول مشخصات ورتو در ادامه آمده است؛ بله همان‌طور که می‌بینید امکانات خاصی ندارد و به‌معنای حقیقی کلمه، فقط «گوشی» است؛ اما لوکس، با بدنه‌ای از یاقوت کبود و جواهرکاری‌شده!

امکانات و مشخصات گوشی ورتو

سری سیگنچر اس اولین بار سال ۲۰۰۸ روانه بازار شده و بعید است در نسخه‌های بعدی خود تفاوت امکاناتی و سخت‌افزاری کرده باشد. با این حال آخرین مدل برند ورتو، که سال ۲۰۱۵ عرضه شده و ورتو سیگنچر تاچ (Signature Touch) نامیده می‌شود، از امکانات نسبتا به‌روزتری برخوردار است؛ مثلا صفحه نمایش لمسی (تاچ اسکرین) دارد و اندرویدی است، با قابلیت شارژ سریع و مجهز به دوربین ۲۱ مگاپیکسلی!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.