بمب نقل‌وانتقالات در دستان یحیی؛ ستاره سپاهان در راه پرسپولیس

پرسپولیس هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای شهریار مغانلو در خط حمله پیدا کند با این حال از باشگاه خبر می رسد یحیی برای انتقام از سپاهان نقشه هایی در سر دارد.

به گزارش تازه نیوز، طی یکی دو روز گذشته نام چند مهاجم خارجی برای حضور در پرسپولیس مطرح شد که کمی دور از ذهن به نظر می رسید؛ حال از باشگاه خبر می رسد گزینه اصلی و نهایی یحیی گل محمدی، کی روش استنلی ستاره پیشین خط حمله سپاهان است که کاملاً با مشخصات مهاجم مد نظر کادر فنی پرسپولیس همخوانی دارد.
پرسپولیس یک مهاجم قد بلند به نام شهریار مغانلو را از دست داده و یحیی سخت اصرار دارد باشگاه یک مهاجم بلند قامت، باتجربه و سر زن به خدمت بگیرد. در حال حاضر هیچکدام از مهاجمان فعلی پرسپولیس بلند قامت نیستند و حامد پاکدل هم که به تازگی به این تیم اضافه شد زیر ۱۸۰ سانتری متر است.
گفته می شود باشگاه پرسپولیس بودجه ای در حدود 500 هزار دلار برای خرید مهاجم خوب خارجی کنار گذاشته و در شرایطی که کی روش استنلی تجربه خوبی از حضور در فوتبال ایران دارد و فارسی را هم به خوبی بلد است گزینه اول کادر فنی برای خط حمله است.

2 نظر
  1. لنگ سوز اعظم

    خیلی جالبه لنگیا میخوان بابازیکن اخراج شده سپاهان از خودسپاهان انتقام بگیرند لابد میخوان کیروش را بگیرند و بهش بگن عکسهای قبلیت باسپاهان رااز صفحه اینستاگرامت پاک کن که انتقام مغانلو را بتونن بگیرند ناموسا لنگ حقیر بعد از بابا مسعود وباباحسن ومامان آذرشون چه قدر حقیر تر شدن

    1. Sasha

      ۵ساله حقارت و بدبختی و زیر بودن و با گوشت و پوست و خونتون لمس کردین، روتون میشه دست به گوشی بشین و کامنت بزارین؟؟؟ از اینها زیاد اومدن پرسپولیس و رفتن، ولی نام پرسپولیس و تاریخش و عزمتش به تمامه این بازیکنها می ارزه، متوجه شدی؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.