اطلاع رسانی مبهم سازمان هواپیمایی درباره ماجرای افزایش قیمت بلیت

در حالی نایب رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی از لغو نرخنامه افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داده که سازمان هواپیمایی اعلام کرد:قیمت بلیت تا اول آبان افزایش نمی یابد!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، چند ساعت قبل اصغر عبدالله پور  نایب رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص وضعیت نرخنامه جدید پروازهای داخلی اظهار کرد: این نرخنامه در نشست امروز اعضای انجمن شرکت های هواپیمایی و رئیس سازمان هواپیمایی لغو شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از اول آبان امسال هواپیماها با 60 درصد ظرفیت پروازی مسافرگیری می کنند، افزود: این موضوع به زودی در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی مطرح و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

این در حالی است که سایت سازمان هواپیمایی کشوری ساعت 21:03 خبری با تیتر “بلیت پروازهای داخلی تا اول آبان ماه افزایش نمی یابد” را منتشر کرده که در واقع مبهم است. به عبارت دیگر از مطلب روابط عمومی سازمان هواپیمایی چنین برداشتی می شود که قیمت بلیت هواپیما از اول آبان ماه امسال به بعد افزایش می یابد!

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوصجلسه امروز اعلام کرد:

«پیرو اعلام افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی توسط انجمن شرکتهای هواپیمایی و متعاقب آن لغو این دستورالعمل از طرف وزیر محترم راه وشهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، به منظور بررسی مشکلات و مسائل شرکتهای هواپیمایی ازجمله افزایش بی رویه نرخ ارز، جلسه ایی به ریاست کاپیتان زنگنه، معاون وزیر و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و باحضور مدیران عامل و معاونین بازرگانی شرکتهای هواپیمایی برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد بلیت پروازهای داخلی تا اول آبان ماه افزایش نیافته و در صورت ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل پذیرش حداکثر 60 درصدی مسافر در هواپیماها از تاریخ اول آبان ماه اجرا گردد. همچنین مقرر گردید مسائل، مشکلات و راه کارهای برون رفت از بحران های پیش روی شرکتهای هواپیمایی در جلسه ایی با حضور وزیر محترم راه وشهرسازی بررسی گردد.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.