حسن روحانی در کیش است یا سمنان؟

در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌بودند حسن روحانی به دفتر ساختمان «سلام» مراجعت کرده‌است و در روزهای پایانی ریاست‌جمهوری این ملک را به عنوان دفتر خود تجهیز کرده‌است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مدارا، شنیده‌ها حاکی از آن است که به حسن روحانی، رییس دولت یازدهم و دوازدهم هنوز هیچ پست حاکمیتی پیشنهاد نشده‌است. پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد حضور حسن روحانی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شنیده می‌شد. همچنین گفته می‌شد که او قرار است طی حکمی به عنوان دبیر شورای نگهبان فعالیت خود را ادامه دهد. به نظر می‌رسد بعد از ابراز نارضایتی‌های علنی صادق آملی لاریجانی از رد صلاحیت برادرش علی لاریجانی این موضوع منتفی شده‌است. حسن روحانی نیز تا پیش از این به عنوان رییس‌جمهوری و در مقام یک شخصیت حقوقی عضو مجمع بوده که دوران حضورش با پایان ریاست‌جمهوری به اتمام رسید.

همچنین در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌بودند حسن روحانی به دفتر ساختمان «سلام» مراجعت کرده‌است و در روزهای پایانی ریاست‌جمهوری این ملک را به عنوان دفتر خود تجهیز کرده‌است. ساختمان سلام همان ملک جماران است که در یک سال گذشته ساخت غیرمجاز برخی طبقات آن باعث اختلاف میان شهرداری تهران و شورای شهر پنجم با حلقه‌ای در دولت شده‌ بود و چندی پیش برخی رسانه‌ها مدعی شدند که ساخت آن به اتمام رسیده‌ اما توسط رییس‌جمهوری منتخب پلمب شده و از ورود حسن روحانی به این ساختمان جلوگیری شده‌است.

پیگیری‌ها از نزدیکان حسن روحانی اما حاکی از آن است که اساسا روحانی هیچ مراجعه‌ای به این ساختمان نداشته‌است. همچنین برخی منابع مدعی شده‌اند که او بعد از تحویل پاستور به سمنان، زادگاهش سفر کرده اما در عین حال برخی منابع دیگر خبر داده‌اند که حسن روحانی برای استراحت به جزیره کیش سفر کرده‌است.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.