عصبانیت عجیب مهدی طارمی: اگر می‌دانستم وضعیت این است قطعا نمی‌آمدم!

مهدی طارمی در نشست خبری بازی فردای تیم ملی مقابل سوریه، به گلایه گفت: تعجب می‌کنم از خبرنگاران که برای این بازی مهم و سخت نیامده‌اند!

به گزارش تازه‌نیوز، مهدی طارمی در بخشی از نشست خبری آنلاین قبل از بازی ایران و سوریه گفت: در بحرین و برای بازی با این تیم گفتیم آن‌جا بحرین است و شاید با ایران خوب نباشند و از ما سوالی نپرسند ولی این‌جا ایران است و من فکر می‌کردم اتفاقات باید خیلی بهتر باشد. انرژی‌های مثبت بیشتری باشد. در آن بازی‌ها به چهار برد نیاز داشتیم و تمام ایران از وزارت و فدراسیون تا مردم پشت هم بودیم. رسانه‌ها همیشه تلاش می‌کنند اما من تعجب می‌کنم آن‌ها برای بازی با سوریه، دیدار سختی که داریم، نمی‌بینم آمده باشند.

مهاجم تیم ملی ادامه داد: اگر می‌دانستم شرایط این‌گونه است قطعا نمی‌آمدم. امیدوارم در همین یک روز باقیمانده همدلی که فعلا وجود ندارد بیشتر شود. امیدوارم با برد فردا همه را خوشحال کنیم و شما رسانه‌ها پی‌گیر شوید و طوری اهمیت دیدارها را به مردم منتقل کنید که این بازی‌ها در دل مردم جا باز کند و انرژی مثبت بگیریم.

مهدی طارمی درباره دیدار مقابل سوریه هم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم و نمی‌توانم بگویم شرایط خوب است چون روزهای کمی را در کنار هم بودیم. ولی مرحله‌ای که در بحرین پشت سر گذاشتیم خیلی به ما کمک کرد. فرصت کافی برای آماده شدن نداشتیم اما من با توجه به این‌که زمان هم نداشتیم باید بگویم شرایط در مجموع خوب است.

پس از صحبت‌های طارمی، محمودرضا رضایی مدیر رسانه تیم ملی یادآور شد که رسانه‌ها به دلیل محدودیت‌های کرونایی، به طور آنلاین در حال پوشش خبر هستند و به همین خاطر شما آن‌ها را این‌جا نمی‌بیند! مهدی طارمی که تازه متوجه ماجرا شد بابت بدبینی خود عذرخواهی کرد.

۱ نظر
  1. حسین

    بازیکنانی ایرانی تا به جایی میرسند، کلاس میذارن، اصول و کلیت براشون مهم نیست ،میتونی برگردی بری آقای طارمی …

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.