رونالدو بعد از شکستن رکورد علی دایی: تبریک به «شهریار» که مدتی طولانی این رکورد را در اختیار داشت +عکس

رونالدو بالاخره از رکورد علی دایی عبور کرد اما اسطوره ایرانی را فراموش نکرد و یکی از دلایل این رکوردشکنی را تلاش ارزشمند اسطوره ایرانی قلمداد کرد.

به گزارش تازه نیوز، کریس رونالدو پس از گلزنی به ایرلند و شکستن رکورد بی‌نظیر علی دایی و تصاحب عنوان بهترین گلزن ملی جهان در پیامی قابل توجه نوشت:

«من حتی نمی توانم خود را با کلمات بیان کنم! من با یک احساس غافلگیر کننده هیجان زده ام! بریم پرتغال! بیا بریم!

از بین تمام رکوردهایی که در طول دوران حرفه ای ام شکسته ام -و خوشبختانه تعداد اندکی باقی مانده است- این رکورد برای من بسیار خاص است و مطمئناً در قفسه ای از دستاوردها قرار دارد که باعث افتخار من است.

اول از همه، زیرا هر بار که من نماینده کشورم هستم یک لحظه خاص است، زیرا می دانم که من از پرتغال دفاع می کنم و به جهان نشان می دهم که مردم پرتغال از چه چیزی ساخته شده اند. ثانیاً، از آنجا که مسابقات تیم های ملی همیشه در بزرگسالی من تأثیر زیادی داشته است؛ تماشای بت‌هایم که تابستان های دیگر در یورو و جام های جهانی برای پرچم خود بازی می کردند. اما بالاخره و مهمتر از همه، به ثمر رساندن 111 گل برای پرتغال به معنای 111 لحظه مانند لحظاتی است که امروز در آلگاروه تجربه کردیم، لحظاتی از اتحاد جهانی و شادی برای میلیون ها شهروند پرتغالی در سراسر جهان؛ برای آنها، هر فداکاری ارزشش را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که من از این دستاورد به اندازه حالا قدردانی می کنم این است که علی دایی استانداردها را در سطح بالایی قرار داده است، به طوری که حتی در برخی مواقع من فکر کردم که ممکن است هرگز او را نگیرم. به «شهریار» تبریک می گویم که این مدت طولانی این رکورد را در اختیار داشت و از این که همیشه در هر بار گلزنی و نزدیک شدن به رکورد برجسته او برای من احترام زیادی قائل بودید، متشکرم.

ممنون پرتغال از همه هم تیمی ها و حریفانم تشکر می کنم که این سفر را فراموش نشدنی کردند. بگذارید در سالهای آینده دیدار خود را درون زمین ادامه دهیم! هنوز شمارش را نمی‌بندم…»

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.