تعاریف بی‌جای اصولگرایان احمدی‌نژاد را از خود بی‌خود کرد

یک چهره اصولگرا از تشبیه کردن رئیس جمهور به برخی شخصیت ها چون شهید رجایی و مالک اشتر انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در واکنش به تشبیه سازی‌ها و مصداق سازی هایی که اخیرا درباره رئیس جمهور مطرح می شود، گفت: یکی از دلایل از خود بی خود شدن آقای احمدی نژاد را تعاریف بیجای برخی چهره های اصولگرا می دانم درست است که آقای احمدی نژاد انسان فرصت طلبی بود و دچار خودشیفتگی فاجعه‌آمیزی بود اما تعاریف و تمجیدهای این چنینی، علی القاعده تاثیرات منفی داشت .

این چهره سیاسی  اصولگرا افزود: به طور طبیعی، عناصر متملق  سعی می کنند به  شخصیت های برجسته و کانون قدرت نزدیک شوند چراکه هر امضای کانون قدرت می تواند تاثیر جدی مالی بسیاری داشته باشد از این رو ما باید دقت داشته باشیم. این حرف بدین معنا نیست که کار خوب  مسئول را نبینیم و از آن تقدیر نکنیم اما تعاریف کلی  مانند اباذر زمانه یا شخصیت های تاریخی صدر اسلام،  کار نادرستی است.

سلیمی نمین اشاره کرد: نباید چک سفید امضا بدهیم بدین معنا که هر کار بدی انجام بدهد بگوییم مالک اشتر است وقتی می گوییم مالک اشتر، یک هاله ای از تقدس به او می بخشیم و ضعف او را نمی بینیم.

وی گفت: کمااینکه در مورد آقای احمدی نژاد هم همین اتفاق رخ داد آقای احمدی نژاد وقتی وارد حقه بازی شد و کاپشنش را حراج کرد که بگوید ساده زیست است دیگر کسی جرات نمی کرد به شخصی که او را معجزه هزاره سوم نامیدند یا در هاله نور قرار گرفته یا یار امام زمان است چیزی بگوید یا انتقاد کند اگر هم انتقاد می کرد در تقابل با موج بود.

بیشتر بخوانید: علی مطهری: عقل طالبان از ما بیشتر است!

۱ نظر
  1. ali

    یادمه سال 88 هم اصولگرا و هم اصلاح طلب ابراز براعت کردن از احمدینژاد این هیچ .سال 84 به گفته هم اصولگرایان هم اصلاح طلبان قرار نبود احمدینژاد رییس بشه اما با وسط میدان امدن مردم و طرز گفتمان و رفتار احمدینژاد. احمدینژاد رییس شد، لب کلام احمدینژاد ایا درسال 84 خودش را در زیر سایه فلان جناح قرار داد یا 88 که می گویید تعریفهای اصولگراها احمدینژاد را از خود بیخود کرد.عباس سلیمی میگم تا بدونی احمدینژاد تره برا نه اصولگرا نه اصلاح طلب خورد نمی کرد چه رسد تعریفهاشون را انقدر قبول داشته باشد که احمدینژاد را از خود بیخود کند!!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.