تلاش یونایتد برای انتقال کاوانی به یوونتوس و بارسلونا

منچستریونایتد تلاش کرد که ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای، را به عنوان بخشی از قرارداد جذب کریستیانو رونالدو به یوونتوس منتقل کند اما در این امر موفق نشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، کاوانی ۳۴ ساله در انتهای فصل قبل قرارداد یک ساله‌ای را با باشگاه منچستریونایتد به امضا رساند. اما برخی رسانه‌ها مدعی شدند که این باشگاه مشتاق بود تا اجازه جدایی او را در این پنجره نقل و انتقالاتی صادر کند و این بازیکن را به بارسلونا هم پیشنهاد کرد تا بتواند مجموع دستمزدهای پرداختی خود را برای جذب رونالدو با دستمزد ۴۵۰ هزار پوند در هفته کاهش دهد..

کالچومرکاتو مدعی شده که یوونتوس پیشنهاد جذب کاوانی را رد کرد چرا که این بازیکن را بسیار گرانقیمت می‌دانست. باشگاه ایتالیایی در شرایط مالی دشواری قرار دارد و توانایی پرداخت دستمزد ۲۵۰ هزار پوند در هفته به کاوانی را نداشت. آنها در عوض تصمیم گرفتند پس از جدایی رونالدو، مویزه کین را با مبلغ ۱۲.۸ میلیون پوند به صورت قرضی از اورتون به خدمت بگیرند تا بار دیگر پیراهن سیاه و سفید یووه را بر تن کند.

یونایتد و اوله گونار سولسشر حالا باید کاوانی و رونالدو را از نظر فرصت کافی برای حضور در میدان راضی نگه دارند. کاوانی با اهدای پیراهن شماره ۷ به هم تیمی جدیدش از همین حالا حسن نیت خود را در برابر این بازیکن نشان داده و از این پس پیراهن شماره ۲۱ شیاطین سرخ را بر تن خواهد کرد. رونالدو نیز از بازیکن اروگوئه‌ای بابت این اقدام سپاسگزاری کرد.

ستاره پرتغالی در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شده و بار دیگر پس از ۱۲ سال دوری به لیگ برتر انگلیس بازگشت تا این بار تحت هدایت هم تیمی سابقش برای منچستریونایتد به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در مورد سه خرید پرسپولیس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.