تیتر جالب برای عابدزاده: ویروس فیفا گربه ایرانی را گرفت!

وب‌سایت آ اس در گزارشی به اهمیت غیبت امیر عابدزاده در ترکیب پونفردینا پرداخته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، تیم فوتبال پونفردینا با کسب سه پیروزی از سه بازی گذشته در صدر جدول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا (سگوندا) قرار گرفته و این نتیجه در سایه درخشش امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش جدید تیم حاصل شده که پس از چند فصل حضور در فوتبال پرتغال و درخشش در این لیگ، حالا رویاهایش را در فوتبال اسپانیا دنبال می کند.

گزارش آ اس با اشاره به عملکرد عابدزاده آغاز شده و این وب‌سایت او را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی پونفردینا معرفی کرده که نمی‌تواند در دیدار برابر تنریف که روز آینده برگزار می‌شود حضور داشته باشد. جالب این‌که از بازی‌های فیفادی در این گزارش به عنوان ویروس نام برده شده است؛ ویروسی که پرز بونو سرمربی تیم پونفردینا را مجبور کرده تا در خط دروازه تیمش تغییر ایجاد کند چرا که امیر عابدزاده برای حضور در دو بازی مرحله مقدماتی جام جهانی برابر سوریه و عراق به اردوی تیم ملی ایران فراخوانده شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: اگرچه بولو اعتماد خود را به دو دروازه‌بان دیگر تیم یعنی لوچو گارسیا و سرجی پوئیگ اعلام کرده، اما عملکرد گربه ایرانی این موضوع را واضح کرده که او صاحب اصلی دروازه تیم است.

تیم ملی ایران پس از دیدار برابر سوریه که شب گذشته برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر خاتمه یافت، به قطر سفر خواهد کرد و باید آماده مصاف با عراق شود که روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور برگزار می‌شود و عابدزاده می‌تواند در دیدار بعدی تیمش برابر آلمریا در ترکیب حضور داشته باشد. اما پونفردینا در روزهای فیفادی اکتبر و نوامبر بار دیگر با مشکل در اختیار نداشتن امیر عابدزاده مواجه خواهد شد؛ مشکلی که سرمربی این تیم چاره‌ای جز کنار آمدن با آن ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.