پیش‌بینی بورس بورای هفته سوم شهریور/ گروه‌های پیشرو کدامند؟

هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار بورس هفته سوم شهریور به چه صورت و کدام گروه ها پیشرو هستند؟

به گزارش تازه‌نیوز، بازار سهام هفته گذشته روند متعادل و مثبتی را داشت اما سه روز معاملاتی را با اصلاح شاخص کل گذراند. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل توانست تا حدی اصلاح و ریزش را جبران کند و در محدوده یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد قرار گرفت. اما پیش‌بینی کارشناسان بورس از روند بازار هفته سوم شهریور به چه صورت است؟

جواد فلاحیان، کارشناس بازار سرمایه در پیش‌بینی هفتگی بازار سهام گفت: هفته آینده روند بازار سهام با پیشروی تک سهم‌ها خواهد بود و تحرکات متعادل و خنثی را برای شاخص خواهیم دید.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه هم در همین مورد گفت: بازار هفته آینده خنثی است و گروه فرآورده‌های نفتی و سیمانی پیشرو خواهند بود. همچنین محمد خبری‌زاده دیگر کارشناس بازار سهام هم معتقد است هفته آینده بازار خنثی رو به مثبت خواهد بود و تک سهم‌ها مثبت‌های بازار هستند.

حسین مرید سادات هم درباره بازار هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: بازار هفته آینده صعودی است و گروه‌های پیشرو فلزات اساسی و شیمیایی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز وزیر خارجه به مذاکرات وین/ سیگنال مثبت به بازار ارز برای هفته آینده!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.