انتقاد کیهان از روزنامه اصلاح‌طلب درباره قهر برادران لاریجانی!

کیهان در شماره امروز خود از روزنامه سازندگی انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از کیهان، روزنامه سازندگی در گزارش تیتر یک خود با عنوان «طلوع و غروب شیخ» به کناره‌گیری آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان پرداخت.

سازندگی در این گزارش سعی کرده است دلخوری و ناراحتی علی لاریجانی و صادق آملی لاریجانی از نظام را القا و آن را برجسته کند و بگوید که اختلاف‌نظر و تشتت آرا در رئوس نظام باعث کناره‌گیری رئیس‌اسبق قوه قضائیه شده است.

نکته جالب ماجرا این است که نویسنده در بخشی از یادداشت خود نوشته است: «عدم حضور دو برادر (علی و صادق لاریجانی) در مراسم تنفیذ و پس از آن در مراسم تحلیف نشان داد که دلخوری‌ها همچنان پابرجاست. نه علی لاریجانی به این مراسم رفت و نه آملی که رئیس‌مجمع تشخیص و عضو فقهای شورای نگهبان بود حاضر شد در آن جلسات حاضر شود.»

این ادعا در حالی است که علی و صادق آملی لاریجانی هر دو در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور داشته‌اند و ادعای روزنامه سازندگی اگر که شیطنت و عمدی نبوده از منظر خوش‌بینانه حاکی از بی‌دقتی نویسنده آن مطلب است.نکته قابل آن آنکه بی‌دقتی مزبور عیار خوبی برای اهمیت و عمق این تحلیل روزنامه مدعی اصلاح‌طلبی است.

این مطلب را هم بخوانید: تکرار سرنوشت روحانی برای ابراهیم رئیسی در شش ماه آینده؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.