قابلیت جدید توئیتر: حذف فالوئرها!

توئیتر اکنون به کاربران اجازه می‌دهد لیست فالوئرهای خود را ادیت کنند و بدون بلاک، افراد دنبال‌کننده را حذف کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، توئیتر ویژگی جدیدی را اضافه کرده که برای برخی افراد مفید خواهد بود. کاربران توئیتر اکنون می‌توانند افراد را از لیست دنبال‌کنندگان (فالوئرها/ Followers) خود حذف کنند، به این معنی که شما  دیگر در لیست دنبال‌شده‌های آن فرد نباشید و توئیت‌هایتان را در پی‌گیری نکند.

این قابلیت متفاوت از امکان بلاک یا همان مسدود کردن است چرا که با بلاک‌کردن، فرد مسدودشده دیگر نمی‌تواند توئیت‌های شما را ببیند و به شما پیام دهد و با مراجعه به صفحه شما، از این موضوع مطلع می‌شود! اما آن‌طور که توئیتر هم یادآور شده، به شخصی که از لیست شما حذف شود اطلاعی داده نخواهد شد.

قابلیت جدید توئیتر که روش ملایم‌تری از مسدود کردن/ Block افراد است، پیش از این هم با روشی که میان توئیتری‌ها به «بلاک آنبلاک» معروف بود، انجام می‌شد؛ به این معنا که شخص ابتدا مخاطب خود را بلاک می‌کرد (تا ارتباط‌شان مسدود شود) و سپس آنبلاک/ Unblock یا همان رفع مسدودی؛ و بدین ترتیب از لیست فالوی طرف مقابل خارج می‌شد!

چه‌طور یکی را از لیست فالوئرها حذف کنیم؟

برای حذف افراد از لیست دنبال‌کنندگان، به پروفایل خود بروید و روی Followers کلیک کنید، سپس روی نماد سه‌نقطه کلیک کرده و Remove this follower را انتخاب کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.