قیمت بلیت پرواز اربعین اعلام شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت پرواز اربعین که از ۲۸ شهریور پیش فروش آن آغاز می شود، ۵ میلیون تومان مصوب شد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی پیرامون قیمت بلیت پرواز اربعین در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه طی جلساتی که با انجمن شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد، مقرر شد سقف قیمتی پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت بیش از ۵ میلیون تومان نباشد گفت: البته شرکت‌های هواپیمایی این را هم اعلام کردند که ممکن است بسته به ساعات و میزان تقاضا قیمت بلیت پروازهای اربعین برای بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر کمتر از این رقم هم باشد.

ذیبخش تأکید کرد: رقم مصوب شده فقط مربوط به بازه زمانی ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ است که پروازهای اربعین انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در مورد قیمت بلیت پرواز اربعین اظهار کرد : فروش بلیت به صورت انفرادی خواهد بود.

او با بیان اینکه در پروازهای اربعین ۱۱ شرکت هواپیمایی داخلی و دو شرکت هواپیمایی خارجی (العراقیه و فلای‌عراق) مشارکت می‌کنند افزود: تمامی مسافران باید تست پی سی ار منفی ۷۲ ساعت پیش از سفر به همراه کارت واکسن هر دو دوز را داشته باشند.

ذیبخش با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای جابه‌جایی این ۳۰ هزار نفر زوار، ۴۰۰ سورتی پرواز در قالب ۲۰۰ پرواز رفت و ۲۰۰ پرواز برگشت انجام شود افزود: همه شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پروازهای اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

او بیان کرد: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و اهواز را برای پروازهای اربعین درنظر گرفته‌ایم، البته بنا را بر این گذاشتیم که اگر تعداد زوار با هماهنگی دو طرف افزایش یابد، فرودگاه‌های دیگر را هم فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار فوت و ابتلا به کرونا، امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور: ۵۳۸ مرگ و ۲۶۸۵۴ مبتلای جدید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.