راز رژیم غذایی رونالدو از زبان سرآشپز مخصوص ایتالیایی

سرآشپز معروف ایتالیایی، جورجیو بارون در طول مدت حضورش در ایتالیا و زمانی که برای تیم یوونتوس کار می‌کرد، بر رژیم غذایی کریستیانو رونالدو که در آن زمان یکی از بازیکنان این تیم بود، نظارت داشت. بارون گفت که رونالدو رژیم غذایی غنی از پروتئین را ترجیح می‌دهد، در حالی که قندها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها را به حداقل می‌رساند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تابناک، بارون در مصاحبه‌ای با یک روزنامه انگلیسی توضیح داد که راز سلامتی و رژیم غذایی رونالدو در خوردن غذاهای گران‌قیمت نیست، بلکه در سالم خواری است. وی افزود: من برای او غذاهای ارگانیک، ماهی، مرغ، گوساله، تخم مرغ، آووکادو، روغن نارگیل و برنج قهوه‌ای می‌آورم.

بارون گفت که رونالدو رژیم غذایی غنی از پروتئین را ترجیح می‌دهد، در حالی که قندها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها را به حداقل می‌رساند. وی خاطرنشان کرد که رونالدو علاوه بر غلات کامل و سالاد، غذاهای دریایی مانند میگو و اختاپوس را نیز دوست داشت.

این سرآشپز ایتالیایی توضیح داد که از روغن نارگیل در غذاهای رونالدو استفاده می‌کرد، زیرا به سوزاندن کالری کمک می‌کند. بارون توضیح داد که رژیم رونالدو با تمرینات سخت همراه بوده و او علاقه زیادی به خوردن صبحانه در صبح زود دارد.

بیشتر ببینید: ببینید: لیونل مسی رکورد پله افسانه‌ای را شکست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.