زلاتان: توپ طلا ضرر کرده که من را از دست داده است

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی خط حمله میلان با اعلام اینکه از دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی پاری‌سن ژرمن و منچستریونایتد بهتر است اعلام کرد توپ طلا ضرر کرده که من را از دست داده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، رونالدو امروز اولین بازی خود پس از بازگشت به منچستریونایتد را برابر نیوکاسل انجام خواهد داد و لیونل مسی نیز با جدایی از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن در این تابستان هیاهوی بسیاری را به دنبال خود داشت.

این دو بازیکن که بهترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌آیند در طول ۱۲ سال گذشته ۱۱ توپ طلا را بین خودشان تقسیم کرده‌اند و مسی با کسب شش توپ طلا در این رقابت از رونالدو پیش است. ابراهیموویچ علیرغم ۱۱ بار نامزد شدن در این مراسم، هرگز موفق به کسب این جایزه ارزشمند نشده، اما می‌گوید: «اگر هم کسی در این بین ضرر کرده باشد، این توپ طلاست که من را از دست داده است.»

او که همیشه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده باور دارد که بهترین بازیکن دنیاست و می‌گوید کیفیتی به اندازه رونالدو یا مسی دارد. این بازیکن در کنفرانس خبری خود گفت: «اگر درباره کیفیت ذاتی حرف بزنیم، پس آن‌ها چیزی بیشتر از من ندارند. اگر بخواهیم جام‌ها را در نظر بگیریم، در آن صورت بله، من فاتح لیگ قهرمانان نشدم. من نمی‌دانم آن‌ها با چه معیاری برنده توپ طلا را انتخاب می‌کنند، چون خیلی مشتاق آن نیستم. وقتی شرایط جمعی خوب باشد، نفرات هم از آن بهره می‌برند. اگر تیم منسجمی نداشته باشید، یک بازیکن هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. من در اعماق وجودم فکر می‌کنم که بهترین بازیکن جهان هستم.»

ابراهیموویچ که ماه آینده ۴۰ ساله خواهد شد آماده است تا امشب اولین بازی فصل خود برای میلان را در برابر لاتزیو انجام دهد. او در اوایل سال جاری میلادی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و تا پایان فصل در این تیم توپ خواهد زد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.