آماده باش پلیس منچستر؛ تجمع علیه رونالدوی متجاوز!

قرار است در جریان بازی امروز منچستریونایتد و نیوکاسل گروه های مدافع حقوق زنان بیرون اولدترافورد و در اعتراض به رونالدو تجمع کنند.

به گزارش تازه نیوز، طبق ادعای دیلی میل، گروه‌‌های فمنیستی (حامیان حقوق زنان) قصد دارند همزمان با اولین بازی منچستریونایتد پس از جذب دوباره کریستیانو رونالدو، اعتراض خود را به تبرئه شدن این فوق ستاره پرتغالی از اتهام تجاوز به یک شهروند آمریکایی نشان دهند. رونالدو چند سال پیش متهم شده بود که ژوئن 2009 به کاترین مایورگا یک مدل آمریکایی در هتلی در لاس وگاس تجاوز کرده است.

بیش از دو سال پیش بود که مشحص شد در سال 2010 و برای مسکوت ماندن ماجرا، کریستیانو مبلغی معادل 375 هزار یورو حق السکوت به کاترین مایورگا پرداخته کرده تا او این ماجرا را در رسانه ها مطرح نکند. اما ادعای جدید مطرح شده این است که کاترین مایورگا از دوران کودکی از اختلالات یادگیری رنج می برده و به همین دلیل امضای این توافقنامه و پرداخت این مبلغ از نظر حقوقی قابل نقض است و می توان از آن به عنوان مدرکی علیه رونالدو بهره برد.

مایورگا چندین سال بعد از آن ماجرا با مشورت با وکیل خود به این نتیجه رسید که حق‌السکوتی که از رونالدو گرفته نسبت به ضربه‌ای که به او وارد شده ناچیز بوده و به همین دلیل پرونده‌ای را علیه ستاره منچستریونایتد به جریان انداخت که البته تا به امروز به نتیجه نرسیده است و برخی منابع خبری از تبرئه شدن کاپیتان 36 ساله تیم ملی پرتغال خبر دادند. با این حال تلاش‌های مایورگا برای به دردسر انداختن رونالدو با تقاضای غرامت 56 میلیون یورویی (حقوق دو سال رونالدو) ادامه دارد و در این میان گروه‌های فمنیستی هم قصد دارند به او کمک کنند.

در حال حاضر مقامات پلیس منچستر در مقابل اعتراضات احتمالی گروه های فمینیستی در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.