پاچه‌خواری رسانه شمخانی برای ماندن در دولت رئیسی!

رفتار رسانه‌ای سایت معاون و سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در ماه‌های اخیر، تلاش او برای ماندن در دبیرخانه شعام را در بین اهالی رسانه قوت بخشیده است.

به گزارش تازه‌نیوز، سایت کیوان خسروی، معاون و سخنگوی امیر دریابان شمخانی، در ماه‌های اخیر بارها ضمن حمله به دولت روحانی، حمایت‌های عجیب و غریبی از رئیسی و دولت او داشته است. این رفتار باعث شده بسیاری از اصحاب رسانه گمانه زنی کنند که شمخانی برای ماندن در پست دبیری شورای عالی امنیت ملی، در حال تقلا و رایزنی های غیر مستقیم گسترده ای است. رسانه کیوان خسروی در ماه‌های اخیر بارها و بارها برخلاف مبانی اخلاقی و البته مشی دولت، علیه دولت خبرسازی کرده است. توئیت شب گذشته این رسانه در توئیتر نیز در ادامه همین مسیر تقلا برای ماندن در دبیرخانه شعام بررسی می‌شود و برخی کاربران از آن به عنوان «پاچه‌خواری شمخانی برای ماندن در شعام» یاد کردند.

نور نیوز در توئیتی نوشت: اینکه بعضا می‌گویند «نگذاشتند دولت قبل واکسن بخرد» کاملا عاری از حقیقت است. در دولت جدید شخص آقای رئیسی در تماس با رئیس جمهور چین درخواست خرید ۹۰ میلیون دوز واکسن را مطرح کرد و با پذیرش شی‌جین‌پینگ روند واردات واکسن یکباره متحول شد، حال آن‌که در دولت قبل چنین اتفاقی نیفتاد.

این توئیت در حالی منتشر شده که همه اهل فن و مسئولان وزارت بهداشت می‌دانند که واکسن‌های وارداتی جدید، همه محصول تلاش دولت قبل و رایزنی‌های دیپلماتیک دولت روحانی است.

پاچه‌خواری به سبک رسانه شمخانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.